Pelle Parafin Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Har sett finere båter enn denne,synes den var for spesiell. http://www.haugesunds-avis.no/article/2009...87/1058/AKTUELT Quote Link to post
SveinHa Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Når jeg legger 2 mrd i båt så ville jeg også at den skulle være såpass iøynefallende Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
lassepelle Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hehe. Noen har blitt inspirert av båten til kaptein nemo i the league of extraordinary gents hehe. Quote Link to post
Brodern Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Ser nesten ut som en ubåt Quote Føkk deg... Link to post
Wasco Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Det er jo en russer som eier båten, og han er sikkert blitt inspirert av en russisk u-båt. 2000000000 for en båt...hmmm..litt over minr økonomiske rammer Quote Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Honduras Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 (edited) Når du hyrer inn Philippe Starck til å designe båten din med frie hender, er du innstilt på at sluttresultatet ikke skal ligne en Nidelv 24. Sånn er det bare... Personlig liker jeg designet fordi det er annerledes, ikke fordi det ligner noe jeg har sett før. Men så liker jeg også nye Fjord 40, Wally 118 Van Dams Aplha-Z og andre fantastiske og futuristiske design. I profil minner den om en fremtidsvisjon, samtidig som den trekker på de første slagskipene som kom. Den baugformen ligner ett eller annet fra første verdenskrig. Når man i designet kan se både fremover og bakover i tid synes jeg det blir spennende. Edited June 15, 2009 by Honduras (see edit history) Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Smurph Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 (edited) Som Honduras sa, når du hyrer Philippe Starck så forventer du å få noe spesielt ut av det. Moto 6.5 ligner jo forsåvidt heller ikke på så mye annet: Heller ikke sitruspressen hans: Edited June 15, 2009 by NOR_Smurf (see edit history) Quote Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts