Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).

880

Recommended Posts

23 båter totalskadd

Verdier for flere millioner kroner er trolig gått tapt i brannen i båthavna på Nærsnes i Røyken i natt.

Mer om saken hos NRK Buskerud

OBS!, her var vi 3 stk som skrev om det samme samtidig!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

23 båter totalskadd

Verdier for flere millioner kroner er trolig gått tapt i brannen i båthavna på Nærsnes i Røyken i natt.

Mer om saken hos NRK Buskerud

OBS!, her var vi 3 stk som skrev om det samme samtidig!

Lars H.

Er det noen her som vet noe mer??? Kompisen min har båten her, men den ligger på vannet.

Er det bare opplaget på land som er skadet ?

Kompis er i tillegg i utlandet :cryin:

...Er det noen her som vet noe mer??? Kompisen min har båten her, men den ligger på vannet. Er det bare opplaget på land som er skadet ?

Ta dette med ei klype salt, men slik jeg oppfattet meldingen jeg hørte på radioen tidlig i dag var at det gjaldt kun båter som lå i opplag på land.

Ta dette med ei klype salt, men slik jeg oppfattet meldingen jeg hørte på radioen tidlig i dag var at det gjaldt kun båter som lå i opplag på land.

Snakket med min kompis nå og det er visst 25 båter som er helt vekk.

Masse båter da med svimerker etter varmen. :headbang: :headbang:

I følge en poster på Båtmagasinets forum har Dagens Næringsliv i dag en artikkel om NSSR og båtregisteret der det fremkommer interessante opplysninger. Dersom det innsender hevder er riktig så har NSSR fått anbudet selv om øvrige tilbydere hadde lavere anbud og at dette skulle inn for ESA osv.

Har desverre ikke avisen så jeg kan lese detaljene.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...