Prestjord Startet 1.August.2009 Del på Facebook Startet 1.August.2009 Hei hei Jeg lurte på om noen hadde noen erfaring med det og bygge ett spilebord til snekka mi. Tar i grunn imot hint og tips med stor takk :D Vh Jan Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.August.2009 Del på Facebook Svart 1.August.2009 Hva er et spilebord? Sitér dette innlegget Link to post
Prestjord Svart 1.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2009 Blir noe som ligner på skipsgolv bare med spiler og sikaflex som fuger :D Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Noe sånt?? ........ (ikke mitt, noe jeg har funnet på nett..) Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Visit My Website Visit My Website Visit My Website Etter et kjapt søk kom jeg frem til disse trådene. Sitér dette innlegget Link to post
Prestjord Svart 2.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2009 Tusen takk :D var akkuratt disse bordene jeg tenkte på :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.