Jump to content

Tresnekke med overbygg stjålet i Sarpsborg.

sarp32

Recommended Posts

Da skjedde det som ikke skulle skje. noen stakk av med snekka som man hadde planer om å total pusse opp til høsten/våren.

kom ut til plassen hvor den lå fortøyd idag ved hytta til min onkel.de hadde ikke vært på hytta på en uke og ringte meg idag for å høre om jeg var på sjøen ettersom båten var borte.Men da jeg befant meg hjemme var konklusjonen klar båten var stjålet.

Vel skal man se positivt på det må det vel bli at de som tokk dne iallefal har fått en bra motor ettersom den ble overhalt i sommer.

jaja litt galgenhumor må man vel ha i denne anledning.

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig vræææææææææææl båten min er stjålet . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'

Huff, dette var leit... :sad::sad:

Og jeg som trodde at båttyver stort sett ikke gikk etter eldre snekker....

Nå ble jeg nesten litt nervøs. Men trøsten min er jo at jeg har båten liggende rett utenfor stuedøra.

Men tror du ikke at dette bare er noen "ungdommer" som hadde lyst på en liten tur?

Uansett kan de ikke ha kommet langt. Dette er jo ikke akkurat noen speedbåt.

Men jeg er sikker på at folk her på BP kommer til å ha øynene oppe og se etter båten.

Kanskje du kunne spørre moderator om han kunne la denne posten ligge på topp hele tiden. Vet at det er gjort før når noen av folka her på BP har fått båten sin stjålet.

Kansje du skulle legge ut en tråd med en tittel som.... Hjelp meg med å se etter min stjålne båt...eller noe lignende

sjekk finn, og ikke minst heng opp bilde i nærområdet.

At du skiftet forsikrings selskap for kort tid siden er kjipt...

ja det kan vel bli masse tull med selskapet pga dette. blir vel brått beskyldt for svindel. arg ass

Hei har du noe regnummer på denne skal ut i morgen runt skjeberg /Valer øyene.Du for nok tak i denne kan ikke kommet så lang :cool: Mvh Bjørn

er ikke noe regnummer på den ettersom jeg ikke fikk tak i siste eier som hadde den registrert... de krever jo salgsmelding fra siste registrerte eier og båten hadde ikke vært reg. på 12 år før jeg kjøpte den.

Den har ikke slitt seg / gått ned i uværet da ?

neida den har ikke slitt seg.... man sliter ikke av en 12mm kjetting i en lun vik. vel det var det svaret jeg fikk fra registeret at de måtte ha dette selv om ikke båten har vært om reg på 12 år. mulig jeg var litt uklar i forrige innlegg men saken er den at den har stått reg på han som hadde den for 12 år siden frem til idag. og han saken der er umulig å få tak i finner han ikke i tlf katalogen eller noe sånt. har sendt inn forespørsel til folkeregisteret og forklar saken men har ikke fåt tnoe svar derfra enda.

Redigert av Ingar (see edit history)

Dette var Kjipt å lese om, særlig da jeg selv har snekke i sarpsborg. Vi kikker selvfølgelig rundt da vi er på fjorden.

heng også opp lapper om stjålet båt rundt om på alle marinaer o.l. som vi har i sarp, kan være at noen har sett noe.

Vivvi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...