Jump to content

Er småbåtmarkedet helt dødt for tiden?

Smiley

Recommended Posts

På min Toyota har jeg et verditap over 5år på 50.0000 (10.000 per år) det må jo sies og være meget bra..

Ja det er det, men hvor mye dyrere har var en n tilsvarende bil blitt i samme perioden? Dette med tanke på at skal man ha en bil, ny eller brukt, så hjelper ikke lite verdifall så mye hvis ny bil er blitt mye dyrere. Skal man ikke lenger ha bil så er det greit, men vanligvis betyr det at man har blitt for gammel til å kjøre eller enda værre.

Redigert av Mouche (see edit history)

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Dette skyldes flere forhold: Generelt mer usikre tider enn for noen år siden, og folk er derfor mer forsiktige. Og med båt kan man som regel klare seg greit med den man har, og båt kommer lengre ned på listen når familiene prioriterer. Hadde vært interessant å høre dersom noen vet hvordan det er med omsetning av biler; - er det like treigt??

Dette skyldes flere forhold: Generelt mer usikre tider enn for noen år siden, og folk er derfor mer forsiktige. Og med båt kan man som regel klare seg greit med den man har, og båt kommer lengre ned på listen når familiene prioriterer. Hadde vært interessant å høre dersom noen vet hvordan det er med omsetning av biler; - er det like treigt??

har flere bilforhandlere som kunder, både merke/mindre foretak, og de selger mye for tiden og har det bra, både nytt og brukt.

10.000 i året i tap på en toyota? hva har du? jeg har selv hatt 2 toyota, bla. en landcruiser og det var vesentlig mere tap enn det gitt. jeg tenker da biler til 500-1000k i ny pris, ikke en toyota aygo.

multiquote var ikke så lett.

Jeg solgte min gamle båt i slutten av juni etter å ha annonsert i ca. et halvt år. Måtte ned godt og vel 20% i forhold til hva jeg selv betalte for tre år siden. Det var noen henvendelser men ikke mange. Når jeg hadde solgt så ringte det en til dagen etter og ville kjøpe.

Hadde vært interessant å høre dersom noen vet hvordan det er med omsetning av biler; - er det like treigt??

Nybilsalget i juni var 46,7% høyere enn juni i fjor og 25,7% høyere enn gjennomsnittet for juni måned foregående ti år.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...