Jump to content

Er småbåtmarkedet helt dødt for tiden?


Smiley

Recommended Posts

På min Toyota har jeg et verditap over 5år på 50.0000 (10.000 per år) det må jo sies og være meget bra..

 

Ja det er det, men hvor mye dyrere har var en n tilsvarende bil blitt i samme perioden? Dette med tanke på at skal man ha en bil, ny eller brukt, så hjelper ikke lite verdifall så mye hvis ny bil er blitt mye dyrere. Skal man ikke lenger ha bil så er det greit, men vanligvis betyr det at man har blitt for gammel til å kjøre eller enda værre.

Redigert av Mouche (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dette skyldes flere forhold: Generelt mer usikre tider enn for noen år siden, og folk er derfor mer forsiktige. Og med båt kan man som regel klare seg greit med den man har, og båt kommer lengre ned på listen når familiene prioriterer. Hadde vært interessant å høre dersom noen vet hvordan det er med omsetning av biler; - er det like treigt??

Link to post
Share on other sites

Dette skyldes flere forhold: Generelt mer usikre tider enn for noen år siden, og folk er derfor mer forsiktige. Og med båt kan man som regel klare seg greit med den man har, og båt kommer lengre ned på listen når familiene prioriterer. Hadde vært interessant å høre dersom noen vet hvordan det er med omsetning av biler; - er det like treigt??

 

har flere bilforhandlere som kunder, både merke/mindre foretak, og de selger mye for tiden og har det bra, både nytt og brukt.

 

10.000 i året i tap på en toyota? hva har du? jeg har selv hatt 2 toyota, bla. en landcruiser og det var vesentlig mere tap enn det gitt. jeg tenker da biler til 500-1000k i ny pris, ikke en toyota aygo.

 

multiquote var ikke så lett.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...