Brigg Svart 16.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2018 Tror det er forbud mot (motor)båt ovenfor Gamle bybro. Er vel noe med at nedenfor der regnes det som sjø og ovenfor som elv. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
glalaks Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 (redigert) Vil anbefale deg å sette ut på skansen, evt Grilstad. Mindre strøm og stress der. Nyhavna funker fint den også forsogvidt. Har kjørt båt opp til elgeseter bru. Viste ikke at det ikke var lov..? Tror det er lite vann nå så ville ikke kjørt så langt nå. Redigert 16.August.2018 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Vegvisir Svart 19.August.2018 Del på Facebook Svart 19.August.2018 Har hatt mange fine dager på sjøen i sommer. Håper det blir mange flere enda selv om været begynner å bli litt høstlig Var også innom Grillstad marina i går, og der var det en stakkar som hadde glemt å lukke ventilen til fiskekummen sin. Stor innsats fra brannvesenet med pumpe berget vel båten hans... Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 1.September.2018 Del på Facebook Svart 1.September.2018 Da er man på plass på Ekne båtforening og helgas festival ? www.sjorock.no Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 1.September.2018 Del på Facebook Svart 1.September.2018 Der ser jeg gammelbåten min også, den er i live ennå, bra jobba. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Autofil Svart 1.September.2018 Del på Facebook Svart 1.September.2018 Det drar seg til ? Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 1.September.2018 Del på Facebook Svart 1.September.2018 Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.September.2018 Del på Facebook Svart 2.September.2018 Du får be de markedsføre det bedre. Ikke hørt om det før nå;) ikke så langt fra Trondheim heller;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Autofil Svart 2.September.2018 Del på Facebook Svart 2.September.2018 Hadde heller ikke hørt om festivalen før jeg ble gjort oppmerksom på den for ei ukes tid siden. Topp arrangement i ei trivelig småbåthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 29.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2018 Det har vært en vindfull og våt tidlighøst på kysten av Trøndelag. Har blåst kuling hver eneste helg. Denne helga trosser vi været og lurer oss av gårde på båttur. Var litt roligere vind i går kveld, og da lurte vi oss av gårde i mørket til Kongensvoll. Jeg må innrømme at jeg ikke liker å kjøre i mørket og prøver å unngå det i det lengste. I dag har regnet bøttet ned og vinden økt utover dagen. Nå blåser det stiv til sterk kuling fra SV, og vinden skal fortsette å øke til i kveld. Ser i avisene at flere av rutebåtene ute i øyrekka har lagt stillt pga vinden. I morgen skal det roe seg slik at det blir mulig for oss å komme oss hjem igjen. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
tami Svart 13.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2018 Sesongavslutning med tur til Steinkjer. Jektvika gjestehavn- Fin havn nære sentrum ? Sitér dette innlegget Link to post
Nicken Svart 20.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2018 Vemodig å ta årets siste tur:) båten trygt plassert og venter på avreise til vinterlagring hos Selfa? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 20.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2018 (redigert) Vemodig sikkert, men nå er hummerfisket godt i gang her på Fosen. Faktisk en god del sei på snøret også. Men nesten ikke en torsk å få på snøret lenger. Trivelig å ta en tur på sjøen i disse tider. Om noen uker snur sola, og da er det bare å se fram til vår og lyse kvelder. Ha en fortreffelig kveld kjære båtvenner.?? Redigert 20.Oktober.2018 av Martine29f (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 21.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2018 (redigert) Tok opp båten før helga og i dag ble den satt bort. Fin siste tur. Redigert 21.Oktober.2018 av glalaks Bilderekkefølge (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Martine29f Svart 24.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2018 Heisan. Regner med at flere på denne tråden har fått med seg at Stadsbygd Båtsenter i disse dager er i ferd med å ferdigstille et nytt båthotell på ca 1100 kvadrat. Hallen er visstnok også temperert. Det er en driftig gjeng og anbefaler virkelig deres tjenester. Og et flott tilbud for de av oss som mangler vinterlagring. Ha en fin kveld folkens? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 3.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2018 https://www.nrk.no/trondelag/batbrann-kan-vaere-pasatt-1.14277760 Båtbrann i Kanalen i Trondheim i formiddag. En båt utbrent og en påført brann/sviskader slik jeg forstår det. Veldig trist for de involverte. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Jannmar Svart 3.November.2018 Del på Facebook Svart 3.November.2018 Brigg skrev for 1 time siden: https://www.nrk.no/trondelag/batbrann-kan-vaere-pasatt-1.14277760 Båtbrann i Kanalen i Trondheim i formiddag. En båt utbrent og en påført brann/sviskader slik jeg forstår det. Veldig trist for de involverte. Glassfiberarmert polyester brenner godt og fort og mye røyk. Øyenvitne sier det tok 1 minutt fra han så flammer til båten var overtent. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 3.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2018 @Jannmar Vet du hvilken båt/type det var som brant? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Jannmar Svart 3.November.2018 Del på Facebook Svart 3.November.2018 (redigert) Brigg skrev 7 minutter siden: r Vet du hvilken båt/type det var som brant? Nei det vet jeg ikke. Det sto ingen ting om det i avisen (Adresseavisen) på nettet. Kommer antagelig flere opplysninger etter hvert. Redigert 3.November.2018 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per-Arne Svart 3.November.2018 Del på Facebook Svart 3.November.2018 Lå en utbrent båt i båtrampen i Nidelven i formiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 3.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2018 Ikke enkelt å se hvilken båt dette er/har vært. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Brigg Svart 4.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2018 Ligger på Knarren denne helga. Ingen påtrengende trengsel i havna. De fleste har vel avsluttet båtsesongen kan det se ut for. Kroa har åpen, og vil etter det jeg forstår fortsette med det hver helg fremover. Men vannet er slått av i havna, tilgangen til vann blir nok en utfordring utover. Værmeldingene har meldt godt med vind, men vinden ligger lenger vest ute i havet. Windy gir detaljene og viser rolige vindforhold i området ved Hitra. Har vært endel regn, men har også sett litt av sola innimellom. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Brigg Svart 4.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2018 Det kan da være flott på trøndelagskysten også i november. Opplevde temperatur over 13 grader en kort stund i dag. Bilder tatt ytterst i Fillfjorden og ved Hestvika. I Børøysundet har det ikke vært drift på restauranten denne sommeren. Bryggeanlegget er imidlertid i drift med strøm, vann og drivstoffylling. Vannet var ikke stengt av for vinteren enda så jeg dristet meg til å stoppe for å fylle tanken når jeg passerte. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
-morten- Svart 4.November.2018 Del på Facebook Svart 4.November.2018 Trist at det ikke er grunnlag for drift på en så fin plass tilsynelatende midt i leia! Vi bruker å dra dit innimellom, men har opplevd et par ganger at det har vært stengt.. men drivstoffyllynga har bestandig vært i drift. for oss med bensin, så bugner det ikke akkurat med fyllesteder på Trøndelagskysten! Båten min er forøverig i naustet!For værhardt å ha den ute på vinteren. Gleder meg til neste sessong Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Brigg Svart 1.Desember.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2018 (redigert) Tid for å avslutte sesongen. En siste båthelg på Kongensvoll. I morgen blir det retur til hjemmehavn for vinterklargjøring. Mildt til årstiden å være, temperatur på 8 - 9 grader i dag. Laber bris fra sør-øst og enkelte regnbyger, men lenge mellom hver. Korte dager, flagghal skjer før kl 15. Ikke mye båtliv på denne tiden av året. Men Hurtigruten går som den gjør hver eneste dag. Og oppdrettsanleggene er i drift også om vinteren. Men du verden hvor flott lyset kan være på denne tiden. Her noen bilder fra solnedgangen på Kongensvoll i dag. Redigert 1.Desember.2018 av Brigg (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.