Permagne Svart 15.August.2013 Del på Facebook Svart 15.August.2013 Legger ut med kurs for Hitra i morgen etter jobb:-) Sitér dette innlegget Link to post
monte carlo Svart 16.August.2013 Del på Facebook Svart 16.August.2013 Flytter i båten etter jobb...pstereo festival i byen Blir litt cruising i fjorden mellom konsertene. Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
glalaks Svart 16.August.2013 Del på Facebook Svart 16.August.2013 Lurte på om jeg skulle lire meg opp til marinen i kveld og høre på litt musikk selv.. Litt skummelt oppi der i mørket kanskje.. Tok et par bilder i natt/på morgenen.. Riktignok ikke båt men.. Flott var det.. Røyken siver fortsatt opp fra fabrikken.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Hvilke opplagsplasser rundt Trondheim finnes? Noen som har opplag og service? Hva koster sånt? Har en jeg bruker men vet ikke om han har plass til min nye og litt større båt.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 Hyttetur til vannvikan i helga! Hadde fått tips om god karamellpudding på kroa der så det måtte prøves.. Dessverre var siste åpningsdagen lørdag og vi kom søndag.. Så det ble ingen pudding.. Skal vist bli nye drivere der fra neste år.. Men ellers en Fin tur på flatt hav! Tanking Gjesteplassen Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
monte carlo Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 Hvilke opplagsplasser rundt Trondheim finnes? Noen som har opplag og service? Hva koster sånt? Har en jeg bruker men vet ikke om han har plass til min nye og litt større båt.. Båtforeninga har opplagsplass på Eliløkken.. Blir oppsett ila oktober.. Riktignok utendørs men flott miljø og mange båtpussere isving derute. Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
glalaks Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 Er det i børsa det? Har vurdert det om jeg ikke får plass på min faste plass.. Litt langt å kjøre ut dit til båten på våren.. Takk for tips! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MT. Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 Mener jeg hørte noe om at moloen i Vanvikan skulle åpnes for bedre gjennomstrømning. Det vil kanskje redusere veksten noe... Uten at det sannsynligvis vil ha så stor betydning for det avbildede fartøyet... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 (redigert) Hehe.. Ja det va voldsomt.. Var en båt som sto med vann oppi som begynte å gro inni båten.. Hehe Kanskje han dyrker blåskjell under der;) Fikk beskjed nå om at inneplassen min er for liten til nybåten min.. Da ser det ut som det blir utelagring i år.. Aldri prøvd det før:) Redigert 2.September.2013 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
monte carlo Svart 2.September.2013 Del på Facebook Svart 2.September.2013 Vi har en plass ved børsa båthavn ja. Er det i børsa det? Har vurdert det om jeg ikke får plass på min faste plass.. Litt langt å kjøre ut dit til båten på våren.. Takk for tips! Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Quaoar Svart 9.September.2013 Del på Facebook Svart 9.September.2013 Håper de som har båt i Trøndelag, får benyttet den i disse dager! Vært et voldsomt flott vær! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.September.2013 Del på Facebook Svart 9.September.2013 Har du solgt nimbusen? Den er borte! Bruker båten ennå ja . Ekstremvær kan det vel nesten kalles! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pjolter Svart 22.September.2013 Del på Facebook Svart 22.September.2013 Herlig tur i helgen. Ekte guttetur med 3 båter. Fra Børsa og Trondheim til Knarren på Fredag og Råkvåg på Lørdag ! Ikke mange båter å se. Men rimelig fullt i Råkvåg faktisk. Mange fine dager igjen enda :-)MvhPjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
monte carlo Svart 16.November.2013 Del på Facebook Svart 16.November.2013 Ja ja 12 grader og litte Hilde bris i elva i dag...November båtliv ikke verst det heller da. Båten er i alle fall surret fast etter alle kunstens regler... Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
glalaks Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Nå blir det snart lysere og båtsesong! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Permagne Svart 22.Desember.2013 Del på Facebook Svart 22.Desember.2013 Jeg ser fram til en ny sesong med båt :-D Ligger en del under treet i år som skal på båten i løpet av våren... Krysser fingrene for nok en sesong med flott båtvær. Sitér dette innlegget Link to post
smal-hans Svart 30.Desember.2013 Del på Facebook Svart 30.Desember.2013 Er på jakt etter en rimelig sjark eller snekke i trøndelagsområdet. Noen som vet om noe som er til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Tragiske branner i Flatanger. Småværet og Hasvåg er blant stedene som er hardt rammet. Begge disse stedene har gjestehavnfasiliteter. Dvs for Småværet må vi nå si hadde. Kaia, kroa og butikken er blant bygningene som er borte. Bare flytebrygga er igjen, denne vises midt i bildet ganske langt ned i bildet under. Rorbuene ute på holmen ser ut til å ha berget. Vi har hatt et par hyggelige besøk i Småværet. Jeg har betraktet stedet som en idyll, selv om gjestebrygga har vært av det enkle slaget. Trist at dette nå er borte. Bildet er fra adresseavisen. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
mor Amica Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Har gode minner fra Småværet Her ligger Amica II ved kaia utenfor pubben/butikken og vi ser en del av bebyggelsen. Vi får håpe eierne har mot til å gå i gang med oppbygging av etablissementet igjen. I tillegg til brannen i Småværet meldes det i kveld om at småbåthavna og kaia på Nord-Statland er blitt fullstendig ødelagt av ras og flodbølge i ettermiddag. Også dette er et sjarmerende lite tettsted i Namsenfjorden med et populært spisested vi har vært innom noen ganger med Amica II. Synes det begynner å bli litt for mange katastrofer i vårt område akkurat nå mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Permagne Svart 12.Mars.2014 Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 Noen som vet om "Guide til Trondheimsfjorden" har kommet ut ennå? Og om det er verdifull lesning for båtfolk? Sitér dette innlegget Link to post
Permagne Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Guide til Trondheimsfjorden kommer ut i midten av mai, og er på over 500 sider. Og visstnok masse fine bilder. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Aiai.. Den skal kjøpes inn.. Spent påhva de klarer å skrive om denne fjorden på 500 sider;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
monte carlo Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Tja . Ta av presenningen da kanskje... Eller kommer det et snøfall til? Guiden dere snakker om over her blir bra. Håper den bidrar til litt båtliv innover fjorden også. Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Pjolter Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Blir i påsken for vår del ....gleder meg .-) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Brigg Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Kjenner det kribler nå ja. Skikkelig vårvær i trøndelagen de siste dagene. Ble vist målt 17-18 grader på Sunndalsøra i dag, og fjorden ligger så blank og fin som han bare gjør når jeg ikke har tid til å være ute med båten. Hadde planlagt start denne helga, men selvfølgelig haglet det inn med bursdagsinvitasjoner til matrosene. Er ikke lett å få gehør for at vi burde vært i båten da. Men mulig vi får en tur om bord på søndag for å klargjøre for sesongen. Uansett så blir det oppstart ikke senere enn palmehelga. Ofte er tilgang på ferskvann et problem utover tidligvåren. Noen som vet om steder som har satt på vannet allerede? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.