Gudrun Startet 15.September.2009 Del på Facebook Startet 15.September.2009 Iflg. avisen BA er Beffen i Bergen stjålet i løpet av natten. http://www.ba.no/nyheter/article4585008.ece Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 15.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2009 Vel nå kom Beffen ikke så langt da..... http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Beffen-er-...let-930436.html Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Men allikevel, stjele Beffen? I Bergen? Det kvalifiserer til 10 paraplyslag og evig forvisning. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Eller kanskje straffen bør bli inndragelse av paraply for et eller to år... Det må jo være den verste straff en bergenser kan få.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Blanco Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Etter at den siste bergenser med underbitt druknet høsten 1972, er vi vel tilpasset et liv også uten paraply!! Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Wasco Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Det regner sikkert like mye her på Karmøy som i Bergen.. Men her kommer vanligvis regnet horisontalt, så paraply har aldri vært tema på disse kanter av landet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frøken Fryd Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Disse tyvene må jo være steike tullete i hovve! Eller kanskje straffen bør bli inndragelse av paraply for et eller to år...Det må jo være den verste straff en bergenser kan få.... Bergensere bruker ikke paraply, litt yr må vi tåle... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Bergen er vel den eneste byen i Norge som har egen paraplyautomat.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frøken Fryd Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Hvor da? Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Tror de paraplyautomatene har blitt sendt til Island og for å pøse ut skolemelk.... Firmaet tapte visst rundt 16 millioner. Enten så regner det så mye i Bergen at det bare er regntøy som duger, eller så er vel bergensregnværet sterkt oppskrytt.... Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Frøken Fryd Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Tror de paraplyautomatene har blitt sendt til Island og for å pøse ut skolemelk....Firmaet tapte visst rundt 16 millioner. Stemmer det, hadde igrunn tenkt at Wasco skulle finne det ut selv Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Så du ligger egentlig bare her og fisker krangler du er 100% sikker på at du vinner? Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Frøken Fryd Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Altså, tilbake til Beffen: Her bøffer de Beffen Redigert 15.September.2009 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 så er vel bergensregnværet sterkt oppskrytt Mulig det. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Stemmer det, hadde igrunn tenkt at Wasco skulle finne det ut selv God jeg fikk litt hjelp her... Mener bare å ha sett noe om det på TV en eller annen gang.. Eller tror jeg nok tyveriet ble utført av noen skuffa høyrevelgere som ville ha ut litt frustrasjon fordi Erna ikke ble statsminister Redigert 15.September.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Honduras Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Eller tror jeg nok tyveriet ble utført av noen skuffa høyrevelgere som ville ha ut litt frustrasjon fordi Erna ikke ble statsminister Sikkert Friele, etter at det gikk opp for ham at han ikke ville bli innsatt som Borgerminister.... Redigert 15.September.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.