V-strom Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Takk for gratulasjoner folkens, vi glær oss ihvertfall til mange fine turer med båten V-strom Sitér dette innlegget Link to post
V-strom Svart 5.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Da er sjønnheten kommet til by`n Forhandler skal montere wallas og plotter, så blir det sjøsetting til uka Sjøla må jo bare sjekke ut forholdene Vi glær oss vanvittig til mange fine turer med vår første båt Våte hilsninger V-strom Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Gratulere blank og fin ja. Vær nøye med innkjøringa av motoren nå da. Følg boka til punkt og prikke og vell det. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
V-strom Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Takk å takk, skal stå med stoppeklokka og instruksjonsboka de første timene ja Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Gratulerer med fin båt! Går det an å spørre hva du betalte for båt/motor? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
tomu Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Gratulerer med flott båt! Dette er nok en båt som er meget praktisk. Er forsåvidt enig i at det stadig blir fler "rare", høye, klumpete båter på sjøen. Men denne formen gjør dem også mer praktiske. Ikke alle er like opptatt av design. Da ville de fleste ha lave slanke (Rivaaktige?) linjer. Disse duger som solskinnsbåter, men kanskje ikke like godt til fiske eller camping. Selv synes jeg denne båten har et ganske fint utseende i forhold til resten i denne klassen. Her får du nok MYE båtglede! LYKKE TIL! Sitér dette innlegget Link to post
V-strom Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Takk for gratulasjoner Båt + optimax 115 veil. pris 351000. ..Men måtte jo ha; kalesje,Wallas 1800 og Northstar 657 plotter, alt ferdig montert, så med utstyret minus rabatt betaler jeg 362000,- Dette er pris pr. november -09. Ikke ille pris... tror jeg... Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Gratulerer du har fått en flott fjordplog Sitér dette innlegget Link to post
Bjartn Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Kjempebåt du har fått deg. En bra kombinasjon av tur og fisking/dykking. Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
bella580C Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Hei. Vi er på jakt etter lignende båt. Var redd utenbords motor virket rat på denne båten, men ser av bilder at det slett ikke hva værst. Meget god pris, i alle fall etter prisforespørsel her nord. Men den andre båten på Lundamo Auto? Pristilbud på den? Vi har fått tilbud på Viksund 700 med 115 optimaks. Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
V-strom Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 hei å hopp. Husker ikke eksakt tilbudet fra Lundamo, mener båt og motor var ca.320000,- MEN etter søk på Lundamo auto her på plassen var forhandlervalget enkelt... Quicksilver`n egner seg også bedre til fisking/dykking... trur eg... Kjører Suzuki sykkel, så jeg har jo også ikke helt gode erfaringer med Lundamo på MC avdelinga heller... V-strom, nå også med båt Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Hei. Vi har fått tilbud på Viksund 700 med 115 optimaks. Tenk deg godt om... Fikk mye pepper i siste Båtmagasinet. Kjenner igjen noen av detaljene fra vår 535. Desverre de dårlige detaljene, som førerbenken. Se nøye over ting som hengsler og lukelåser. Alt som er skrudd fast. Naboen i havna hadde en 600. Der løsnet hele styrekonsollen underveis. Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Hei. Er dere fornøyd med uteplassen på 535? Noen plass en kan sole seg? Og kan 2 stykker sitte på styreplassen ? Ligger en på Finn.no til salgs for 250' Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Maximus Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Lykke til med ny flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.