Jump to content

HVOR ER ALLE BAATPLASSMEDLEMENE??


Plomma I

Recommended Posts

:lol: :sailing:Hei alle nå har jeg vært rundt i Kragerøskjergården og nordover til Sandefjord de siste fjorten dagene og ikke sett en eneste Baatplassen T-skjorte eller vimpel. Hvor er Dere???

Det skulle vært morro og truffet noen av dere på vannet da :cool::flag::lol:

 

:lol: :lol:

hilsen Plomma I, roynils@online.no

Link to post
Share on other sites

Reiste en tur til Strømstad om Mandagen,..en heeelv....masse båter å se der men ingen vimpel å observere,heller ingen Tskjorte,etter så å ha fått parkert..ehhh fortøyd

(fikk ligge utenpå noen hyggelige folk i seilbåt),rusla jeg langs kaiene og kikka litt men ingen å se...På tilbakeveien dagen derpå,var vi innom Tjøme og videre til Stavern Tirsdagskveld..mye mulig jeg har oversett en del..ingen effekter fra Baatplassen å se :headbang:..Skal kanskje en tur nedover til Kragerø mot slutten av uka..så får vi se...Min henger ihvertfall oppe,begynner å bli litt frynsete i tuppen(tenker da selvfølgelig på vimpelen!!)..Fortsatt god sommer....

 

mvh..Jan

Link to post
Share on other sites

GipsyGirl har ligget alt for lenge i havn nå, men til helgen starter ferien, og da blir det andre boller. 3 uker på sjøen, med forhåpentlighvis bra vær. Starter i Strømstad tirsdag til uka, for så og gå til koster, resten tar vi som det kommer.

 

Maler hus før ferien  :headbang:.

 

Blir nok en liten tur ut i kveld for å fiske litt.

 

 

GipsyGirl

Link to post
Share on other sites

Ferien starter om 1 1/2 uke.  Ellers vil jeg tro det har vært en del landligge på vestlandskysten grunnet mye frisk bris og tildels kuling fra nordvest.  Kan ikke tro at det er så mange som har tatt turen rundt Jæren til sørlandet så langt i sommer.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Sitter mye hjemme og bygger garasje. Har såvidt kommet meg ut av Bunnefjorden 2 ganger til Steilene og 2 ganger til Oslo!

 

Nå ser det ut at vi greide å flytte oppsetting av garasjen (ferdiggarasjen ble levert i deler for 2 dager siden) akkurat fra midten av vår planlagte svensketur til etter turen. Så det blir svenskekysten fra søndag ser det ut som.

Link to post
Share on other sites

Vi sitter hjemme foran PC`n og venter på ferien og godværet :flag::lol: :lol:

Heira :smash:

Henger meg på denne.

Men til helga starter ferien og godværet.........he he, så da er det ihvertfall en båt til nedover Svenskekysten, med vimpelen oppe. :smash:

 

 

:cool:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

:smash:

For øyeblikket ligger vi, Maanestraale, Enjoy og oss, i Hansthlom på den danske vestkysten  og venter på at kulingen skal gi seg.  Her ligger vi sammen med omtrent hele den danske fiskeflåten, og noen norske, som også ventr på mindre vind.

Havnekafeen og ferjegrillen blir flittig benyttet :cool:, så vi har intet å klage på :flag:

 

Skal videre til Limfjordens vestre munning i morra, hvis sjøen har lagt seg. :smash:

 

feriehilsen fra

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Ihvertfall to medlemmer i Tønsberg gjestehavn akkurat nå. En stor båt med vimpel helt ytterst og meg....... foreløpig uten vimpel. Har vært ute for å hilse på medlemmet men han er vel på byen.Håper nå på govær...for det var kaldt og surt å seile hit ned idag.Er forøvrig online i båten.

Ha en god sommer alle sammen.

 

Hilsen Jørgen.

Link to post
Share on other sites

Etter 4 uker på sjøen fra Mandal til Lyngør har jeg bare opservert 2 stk vimpler. Vimplene hang på en Master 820 ( tror det var "Enjoy" ) som jeg hjalp å ta i mot ved gjestehavna i Lillesand, samt en annen båt som hadde følge med denne Masteren. Skal bestille vimpel selv nå.

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Etter 4 uker på sjøen fra Mandal til Lyngør har jeg bare opservert 2 stk vimpler. Vimplene hang på en Master 820 ( tror det var "Enjoy" ) som jeg hjalp å ta i mot ved gjestehavna i Lillesand, samt en annen båt som hadde følge med denne Masteren. Skal bestille vimpel selv nå.

Dere må jo huske på at dere er et minderetall som er "storbrukere" av denne nettsiden, og at ikke alle synes at vimpler er like pene...

Link to post
Share on other sites

Dere må jo huske på at dere er et minderetall som er "storbrukere" av denne nettsiden, og at ikke alle synes at vimpler er like pene...

Vil ikke kalle det storbruker, men avhengighet jeg  :sailing::drink::wink:

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...