Jump to content

HVOR ER ALLE BAATPLASSMEDLEMENE??


Plomma I

Recommended Posts

Var et slags mini Båtplassen treff på Misingen fra Tirsdag til Onsdag.

Jeg traff på Kotnes og Brumle som hadde latt båtene få smake litt saltvann. Jeg er blant de mange som IKKE har vimpel, men skal skaffe det nå, heldigvis hadde glommasskipperne vimpelene i orden og det ble en trivelig kveld med mye båt- og båtålass-prat.

Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb

Link to post
Share on other sites

Var nok frank v. og ikke frank A du pratet med..Tenkte at jeg skulle kommet bortom litt senere,men det går ikke bestandig slik man tenker på slike festivaler... Gikk turen nedover greit?

Vi dro nedover på lørdag i et h....... vær,regnet ga seg ikke før midt på rognsfjorden..

 

 

 

 

 

Sorry ,selvfølgelig var det Frank V,reiste ikke hjem fra bluesen før 13.00 tia på søndag.

Og det var en lang tur skal jeg må jeg si,formen er jo ikke den aller beste etter en slik langhelg.

Men jeg la båten på Løveid så jeg slapp slusinga ned,den blir nok på Norsjø ut sesongen tror jeg..

Men ellers var det hyggelig å treffe deg!

Link to post
Share on other sites

I sommer her jeg sett følgende båter med vimpler :

 

En tresfjord 28 ( ?? ) i Strømstad gikk ut da vi kom der.

Perlen med dens hyggeligge mannskap treff vi på flere ganger.

Laluna traff vi utenfor Ny hellesund rett før ferien.

Så en Scand 29 i risør. Mariell ??

En for meg ukjent flybrigde båt ved en hytte nord i Nilen.

 

Ble også kontaktet av et annet medlem i gjestehavnen i Stavern. Ståket litt med barn og ting og tang da vi skulle inn og handle. Fikk ikke hilst ordentlig på da vi lå som båt nr 3 ut fra brygga.

Redigert av GeV (see edit history)

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...