Shakespeare mustang Startet 22.Februar.2010 Del på Facebook Startet 22.Februar.2010 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt Shakespeare mustang prosjekt som jeg forøvrig var ferdig med sent i fjor sommer. har dessverre ikke så mange bilder av hvordan båten så ut før, men legger ut det jeg har. Da jeg hentet båten var den så å si et vrak, den hadde ligget under vann i lengre tid og alt vår råttent og muggent. Så jeg rev ut alt av interiør og skrudde ut hver minste skrue før jeg slipte ned, lappet med glassfiber flere steder, sparklet og pusset. Noe som tok lang tid! alt på båten er nytt, og oppussingen har kostet meg omtrent 30 000 - 40 000 + motor. Er det noe dere lurer på angående oppussingen eller annet er det bare å spørre. flere bilder av båten oppi kommer snart. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Har blitt en kanonflott båt da!!!! Og med en relativt beskjeden kostnad Vivvi! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Flott båt! Men ikke for å være pirkete, ikke ha fendrene utenfor rekken utenom nor du ligger til kais Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Shakespeare mustang Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 takk takk :) hehe, pleier aldri det, men det lå en annen båt intill rett før bilde ble tatt Sitér dette innlegget Link to post
Capri Svart 3.Mars.2010 Del på Facebook Svart 3.Mars.2010 Såg meget bra ut Har ein 12,5fot, men har mangla motor dei sisste 3 åra Dette er også ein 12,5 fot? Har du bilder åppi også? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 takk takk :) hehe, pleier aldri det, men det lå en annen båt intill rett før bilde ble tatt Dåså Du slipper komentarer og folk som ler av deg vist du har fendrene oppe Eg hadde en 16 fot's øyen før. Kjørte alltid med fendrene ute, og kunne ikke sjønne hvorfor alle på kaien pekte på den stygge båten, men fant det fort ut hehe :giggle: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bjartn Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Fantastisk flott dash og fordekk! Det var lekkert! Fargen er også farlig nær den ultimate bilfarge, og det funker på båt også! Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
tomu Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 (redigert) Ahhh! Dette minner meg om båten jeg fikk ferdig (hjemmestøpt av min far og meg) til min konfirmasjon i 1990. Shakespeare 16,5. Båten var nok den mest strøkene Shakespearen på fjorden:-) Båten var hvit. Vindskjermen var sotet. Stolene var røde med hvite striper (Skikkelige bøttestoler laget av bøyet finer innsmurt med GAP derretter polstret med skumgummi og sydd med skinn)(akkurat makne til de som stod i en del gilbert 21 på den tiden. Rattet var hvitt skinn (GT). Polstring i sider var røde med hvite striper. Rødt teppe. Innebygd spesialtilpasset tank. Hvit havnepresenning. Noen som har sett denne i ettertid? Husker folk kom og tok bilder av den da den lå til havn... Hadde blitt kjempeglad om noen hadde kunnet legg ut noen bilder av den her. Båten din var forresten veldig fin den også! Redigert 7.Mars.2010 av tomu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shakespeare mustang Svart 11.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2010 skal prøve å få lagt ut noen bilder av båten oppi så fort som mulig båten er 14,6 fot, syns fargen passet båten veldig bra ja :D takk for alle kommentarer Sitér dette innlegget Link to post
Wado2dan Svart 11.Mars.2010 Del på Facebook Svart 11.Mars.2010 Du har fått deg en meget fin båt der... Da er det bare og vente på at snøen forsvinner... det gjør jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.