Jump to content

Shakespeare Mustang prosjekt

Shakespeare mustang

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt Shakespeare mustang prosjekt som jeg forøvrig var ferdig med sent i fjor sommer.

har dessverre ikke så mange bilder av hvordan båten så ut før, men legger ut det jeg har.

Da jeg hentet båten var den så å si et vrak, den hadde ligget under vann i lengre tid og alt vår råttent og muggent. Så jeg rev ut alt av interiør og skrudde ut hver minste skrue før jeg slipte ned, lappet med glassfiber flere steder, sparklet og pusset. Noe som tok lang tid! alt på båten er nytt, og oppussingen har kostet meg omtrent 30 000 - 40 000 + motor. Er det noe dere lurer på angående oppussingen eller annet er det bare å spørre.

flere bilder av båten oppi kommer snart.

92_9100493.jpg

92_1778050641.jpg

92_62201339.jpg

92_1953960638.jpg

dscf3938.jpg

dscf3939.jpg

dscf3943.jpg

dscf3949.jpg

dscf3950.jpg

dscf3956.jpg

dscf3959.jpg

• 2 uker senere...
takk takk :) hehe, pleier aldri det, men det lå en annen båt intill rett før bilde ble tatt :smiley:

Dåså :wink: Du slipper komentarer og folk som ler av deg vist du har fendrene oppe :giggle: Eg hadde en 16 fot's øyen før. Kjørte alltid med fendrene ute, og kunne ikke sjønne hvorfor alle på kaien pekte på den stygge båten, men fant det fort ut :lol: hehe :giggle: :giggle: :giggle:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Ahhh!

Dette minner meg om båten jeg fikk ferdig (hjemmestøpt av min far og meg) til min konfirmasjon i 1990. Shakespeare 16,5. Båten var nok den mest strøkene Shakespearen på fjorden:-) Båten var hvit. Vindskjermen var sotet. Stolene var røde med hvite striper (Skikkelige bøttestoler laget av bøyet finer innsmurt med GAP derretter polstret med skumgummi og sydd med skinn)(akkurat makne til de som stod i en del gilbert 21 på den tiden. Rattet var hvitt skinn (GT). Polstring i sider var røde med hvite striper. Rødt teppe. Innebygd spesialtilpasset tank. Hvit havnepresenning. Noen som har sett denne i ettertid? Husker folk kom og tok bilder av den da den lå til havn... Hadde blitt kjempeglad om noen hadde kunnet legg ut noen bilder av den her. :smiley:

Båten din var forresten veldig fin den også! :flag:

Redigert av tomu (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...