Jump to content

"Båtplasshjelpen" Ledige båtplasser vi vet om


Bitteliten

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Da jeg har fått 5 meters båtplass i Sandnes, har jeg fått lov til å videreformidle den gamle båtplassen min i indre vågen, ved de "nye" blokkene. Ser en annonserer leie for 20k i året. Dette er indentisk plass, men kun til 10K ledig for uniddelbar overtagelse. Send meg en IM hvis det er av interesse. 3 meters lysåpning, jeg har hatt en Nidelv 690 liggende på plassen.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Jeg skal selge båtplassen min på stathelle marina 4,5M bred!

 

Dette er en overvåket havn med strøm og vann.

 

Ligger på pir 3 så er godt beskyttet.

 

Dette er en innskudds plass husker ikke hva prisen er på nå,må finne frem i papirene mine hjemme.Men årlig leie er på 6125kr hvis ikke jeg husker feil.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Har letet etter en egnet tråd til dette, men kunne ikkje finne noe så tar sjangsen på og poste denne her.

 

Ledig båtplass for leie på Mosterøy (Askje båtforening), mener den er 4 meter brei (skal dobbelsjekke dette)

 

25 min fra Stavanger sentrum og et godt utgangspunkt for utflukter til Ryfylke.

 

Send PM for mer informasjon.

 

Kommentar fra moderator: emner slått sammen
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

"Vår" båt ligger på land for overhaling, mest sannsynlig over neste sesong.

Har da ledig båtplass for fremleie gjennom båtforeninga i Trondheim sentrum, nedre elvehavn. 3.50m med strøm og vann.

Redigert av StianJunior (see edit history)

1984 26 Saltrø PlankSnekk

1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT!

1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt*

Link to post
Share on other sites

"Vår" båt ligger på land for overhaling, mest sannsynlig over neste sesong.

Har da ledig båtplass for fremleie gjennom båtforeninga i Trondheim sentrum, nedre elvehavn. 3.50m med strøm og vann.

 

Skulle ikke vi feire sjøsetting i påsken med ferdig oppusset båt??;)

 

Tror den plassen blir litt stor til meg. Hva koster den?

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Skulle ikke vi feire sjøsetting i påsken med ferdig oppusset båt??;)

 

Tror den plassen blir litt stor til meg. Hva koster den?

 

Muhaha, trodde du!=D

 

Du får hvertfall god plass! husker jeg ikke feil var det rundt 3 båtlapper i året, dette blir vi enige om etter avtalt periode=)

Noe båtforeninga tar seg av med andre ord.

1984 26 Saltrø PlankSnekk

1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT!

1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt*

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Mulig jeg leier ut båtplassen min dette året (2012). Det er den nye private havnen rett utenfor Holskogkilen v/Kristiansand. Ca. 3,30m bred, veldig rolig og beskyttet dyp plass med god parkering, strøm og vann. Egner seg også bra som helårsplass, da de sjelden blir is, og er svært beskyttet mot stormer. Ta i tilfelle kontakt på tlf.90678647.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Fikk vite i går at det er et par ledige plasser på sandkroken slipp ved ulvøya. Disse er 3 metere og vil passe 17 - 22 fotere sånn ca.

Dette er ikke annonsering altså, men kun tips til de som trenger det.

Tror prisene på disse ligger på 6 -7000-,

 

Kontakt info.

 

http://www.finnalle....3768815590.html

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Molde Båthavnnlag i Molde har ledige båtplasser med uteligger på 6 m (opptil 24 fot) og uteligger 8 m (opptil 31 fot), mens det er venteliste på 10 og 12 m plasser.

Vi har også ledig for utleie noen båtplasser eid av andelseiere på 1 års kontrakter, vi har noen ledige 6-8-10-12m plasser for utleie, første mann til mølla gjelder!. Send spm til post@moldebathavnlag.no eller hjemmeside: www.moldebathavnlag.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...