Jump to content

"Båtplasshjelpen" Ledige båtplasser vi vet om


Bitteliten

Recommended Posts

  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Takk Mariell, skal høre litt rundt.

Hadde passet oss bra med en plass på denne siden så det blir litt lettere å få med fruen når været/sjøen ikke er helt som hun liker.

Da kan vi gå litt mer beskyttet på helgeturer osv. Slipper "Tønna" når vi skal den veien. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Jeg løfter denne tråden igjen siden det snart nermer seg sesong for mange av oss. Jeg oppfordrer alle til å lese første post i tråden og KUN poste ledige plasser du vet om, og IKKE spørre etter båtplass.

 

MVH

Captain Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Det er minst 1 ledig på Sandkorken Slipp v/Ulvøya i Oslo. Jeg har akkurat sendt en oppsigelse av min plass der nede. Håper dere oppdaterer om ledige plasser fra min Son og nedover da jeg ikke har noen plass lenger :pray:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Trondheim båtforening har mange ledige plasser i ulike størelser, garantert Trondheims billigste plasser. Kan formidle kontakt

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Link to post
Share on other sites

Vi har fått beskjed fra sjøsenteret på Vallø (Tønsberg) om at det heretter ikke er lov å overnatte i båten i vintersesongen, dette er jo litt leit for oss båtboere og da er vi på utkikk etter en plass i vestfold til vinteren, helst boblehavn og vintervann.

Båten er 12,75m lang og 4,12m bred 2meter dyp.


Noen som vet om noe så er det bare å si fra.

 

Vi har fått tips om Horten havn men ser helst at det kan løse seg med noe i Tønsberg eller Nøtterøyregionen

Link to post
Share on other sites

Riktig det captain chaos....beklager den, men la ikke ut her i steden for på finn,men paralelt. Men jeg er helt enig at jeg burde holdt meg til trådstarters inntensjon med tråden. Kan jo i den forbindelse si at det er en ledig plass til en 28 foter på berganodden i Sandefjord da jeg har fått plass i melsomvik.:)

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Leangbukten Båtforening (http://www.leangbukten.no) annonserte den 5. mars at de hadde mange ledige plasser:

 

"Ved fordeling av sommerplasser 2013, viser det seg at vi har mange ledige plasser for utleie. Dette gjelder breddene 2,5m, 3,0m, 3,5m, 4m og 4,5m. Ta kontakt med administrasjonen eller bestill på nettet."

 

Prisene er som følger (håper formateringen holder) :

 

I Bukta På Tangen

2,5m kr. 5.710 kr. 6.610

3,0m kr. 6.160 kr. 7.100

3,5m kr. 6.370 kr. 7.450

4,0m kr. 6.820 kr. 7.930

4,5m kr. 7.040 kr. 8.300

 

Disclaimer: Har ingen tilknyting til foreningen utover at jeg leier plass der.

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Jeg meldte meg inn i Leangbukta for en liten stund siden. Fikk plass nå. De annonserer at de har ledige plasser til salgs også.

Har hatt båt der tidligere. Bra sted å ha båt synes jeg. Har blitt veldig flott etter utbygging. Strøm, vann, vakthold og vaktmester. Et minus er at isen går sent der.

Link to post
Share on other sites

Men de ledige plassene i Leangbukta blir leiet ut i tur orden, blant annen min egen plass der som jeg ikke skal benytte i år. Prisen på kjøp av plass ca 32.000 per breddemeter. Topp anlegg, helt nytt, godt med parkering osv og et flott utgangspunkt for turer på fjorden. Kjøp betinger at man er bosatt i Asker.

Redigert av Mouche (see edit history)

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg har ledig plass til leie i Holmestrand på Hakan, Pir 34, 4,5 m åpning. Jeg får dessverre ikke brukt den selv, da jobben stasjonerer meg i Asker hvertfall frem til jul. Blir dermed å leie en sesong til i Leangbukta, så jeg kan bruke båten som overnatting innimellom. (Redusere all kjøringen). Avklart med Holmestrand Båtforening at jeg kan skaffe leietaker selv, men alt blir arrangert gjennom dem. Dermed går hermed tilbudet først til de som er på Båtplassen, er det interesse, blir det ikke respons lar jeg forening finne en leietaker.

(Håper dette ikke blir oppfattet som utleieannonse, men som informasjon av at det er en ledig plass der hvertfall, kanskje flere også kontakter man Båtforeningen)

Link to post
Share on other sites

Molde Båthavnlag har ledig for salg 6m(inntil 24 fot) og 8m(31 fot) båtplasser, mens det er ventelister på 10(38fot) og 12m plasser, max45fot.

Vi har også båtplasser noen 6-8-10-12m plasser for utleie på ett års kontrakter.

See priser på : www.moldebathavnlag.no

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Guest Avmønstret#

Det er minst 1 ledig på Sandkorken Slipp v/Ulvøya i Oslo. Jeg har akkurat sendt en oppsigelse av min plass der nede. Håper dere oppdaterer om ledige plasser fra min Son og nedover da jeg ikke har noen plass lenger :pray:

 

Ikke strøm, men vann tilgjengelig på campingplassen. Overvåket. Kort vei til det meste:

 

http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=40006577

 

Fint område og fine badestrender ved bryggene. Var tett med badegjester når vi så på båtplassen sist sommer. Eieren av bryggeanlegget hevder det er svært lite is om vinteren. Kaianlegg osv så helt tipp top ut. Snakka med et par stykker som hadde båt der og de var veldig fornøyd.

 

Har ikke fått flyttet båten dit selv enda så jeg har ikke førstehåndserfaring selv.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...