Jump to content

"Båtplasshjelpen" Ledige båtplasser vi vet om


Bitteliten

Recommended Posts

Min egen erfaring er at det kan være vanskelig å finne båtplass. Så jeg tenkte å ta opp igjen tradisjonen fra tidligere år om at vi her kan skrive litt om båtplasser vi vet er ledige. Dette er ikke en "annonsetråd" - mer en "båtplasshjelpen"

 

I Knutvika i Larkollen er det noen ledige plasser for:

seilbåter opp til 30 fot - maks dybde ca 170.

motorbåter opp til 40 fot: det er to plasser til store båter og noen plasser til motorbåter max 30 fot.

det er en del ledige plasser for mindre båter - max 20 fot.

 

Send meg IM så kan jeg formidle kontakt videre.

 

bilder av havna ligger på www.knutvika.no

Link to post
Share on other sites

Vet at deter flere ledigeplasser på grimsøya i skjebergkilen

 

Meget interessant. Vet du ca pris også? Lurer på kilen eller rett og slett Pæddekummen ( For de som lurer på hva en pæddekum er så er det rett og slett øverst i Glomma før Særpefossen, Sjarsjbårr :flag: ) Lokalpatriotismen lenge leve! :cheers:

Redigert av Blafrebo II (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Thorøya båthavn i Sandefjord har noe ledig vet jeg.. mest småplasser men noen store. thorøya

 

Thorøya har webcam døgnet rundt som kan zoomes inn på din båt.. samt vaktselskap i hele sesongen.

 

Framnæs båthavn i Sandefjord har en hel båthavn ledig.. den ble ferdigstilt ifjor og har vel 95% ledige plasser..(prisene er stive til og være sandefjord derfor mye ledig) Framnæs båthavn

 

Fri parkering og Strøm/vann til moderat forbruk hos begge :flag:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Ledig plass sentralt i kr.sand. Hartmanns marina.

En kjempefin plass å ligge, bare du ikke trenger å ta bil for å komme til båten, for det finnes ikke noen gratis parkeringsplasser i område (som jeg vet om).

 

http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=21339256

 

Hadde vært glimrende å hatt båten der, hadde det bare vært en parkeringsplass til bilen der.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Kan man ikke "bare" vise trådstarter den respekt å forholde seg til hva han ønsker at denne tråden skal dreie seg om? Kanskje man kunne starte en annen tråd hvor man flagger sine behov eller setter inn en annonse på et dertil egnet sted eller forum og da i henhold til forumets regler? Bare et spørsmål, eller to!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg støtter et hvert initiativ som kan bidra til man får seg båtplass men ser fortsatt ikke helt forskjellen på tilbud og etterspørsel når det kommer til såkalt snikannonsering.

 

Ikke meningen å kverulere, men er ikke dette snikannonsering for båtplass til leie - eller er det kun snakk om formidling av gratis båtplasser i din første tråd? :wink:

Link to post
Share on other sites

Ikke meningen å kverulere, men

Om det ikke er meningen så synes jeg du skal la være. Ta det med Ingar og moderator. Jeg har skrevet en forklaring - og den bør holde for de fleste. For å være ekstra TYDELIG kan jeg legge til at jeg diskuterte nettopp dette med Ingar FØR jeg starter tråden. Det kan vel ikke være så veldig vanskelig - eller?

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kom i dag over ikke mindre enn tre annonser fra marinaer som meldte om ledige båtplasser. Her må det ha skjedd store endringer i markedet på kort tid. Antagelig er kombinasjon av mye havneutbygging og finanskrise som ga bråstans i tallet på nye småbåteiere.

Den ene var Vollen i Asker, Onsøy i Østfold og Kavringen på Nesoddens vestside. Vet ingenting om prisnivå

Link to post
Share on other sites

Heisann.

Vi har ledige båtplasser til leie hos Krogstad Båtforening.

Tomb, innerst i Krogstadfjorden i Råde.

Noen 2,5 meter og noen 3 meters plasser. Koster 4300,- + sesongmedlemsskap kr. 400,-.

Har også noen ledige plasser for båter opp til ca 17 fot, med fortøying til brygge, med bøye bak. Disse koster 1000,- mindre.

 

Ta gjerne en titt på Krogstad Båtforening Der kan du sende mail direkte til meg om dette skulle være av interesse.

 

Mvh. Stein Ivar Skogvoll

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...