Jump to content

"Båtplasshjelpen" Ledige båtplasser vi vet om


Bitteliten

Recommended Posts

Fra hjemmesiden deres:

 

Leie av båtplass: Breddemeter og priser.

3-3,5m og 4-4,5m bredde: kr.2400,- pr. breddemeter.
5-5,5 og 6m. bredde: kr.2600,- pr. breddemeter.

Eksempel: 4m. sommerplass koster kr.9600,-
Eksempel: 5m. sommerplass koster kr.13000,-.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Har en ledig plass med 5 meter lysåpning og 10 meters utriggere, strøm og vann.. låst bevoktet havn på Stathelle... som ikke blir i bruk denne sommeren

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det er visstnok en god del ledige plasser lengre inn i fjorden, og det var en som sa at man betaler ca 7000 kr for en 4,5 meter i Leangbukta nå. Endelig leiers marked?

 

Det gjelder for gamle delen som er Bukta

 

Betaler ca 8600 for en femmeter i Leangbukta.

 

Den prisen gjelder for nye delen som er Tangen

 

Både Bukta og Tangen er en del av Leangbukta.

 

Prisene er referert i ett tidligere innlegg her

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Drammensfjorden, Havnevik.

3.5 meters plass ledig, Flytebryggeanlegg godt skjermet for vær og vind. Strøm og vann på brygga, parkering. Opplag og servicemuligheter.

Plassen er ledig fra sesongstart, med mulighet for fast plass.

Ring gjerne for mer info.

 

Dag. tlf 93067475

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Det er på Malmøya/Ormøya jeg er på utkikk etter nyplass, så sånn sett er det perfekt. Hadde egentlig tenkt på "bryggeplass", men båten ligger forsåvidt tryggere på bøye. Landfeste er på brygge? Jeg har en 20 fot daycrusier. Strøm tregner jeg ikke, vann er mindre viktig. Du kan gjerne sende meg svar på PM og hvilken pris du hadde tenkt for plassen.

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Jeg har en fin båtplass ledig på Hankø Marina. 4,25 bredde. Stedet har toalett og dusj, restaurant og kiosk. Gangavstand til butikk og ferga over til selve Hankø. Strøm og vann på brygga. Kameraovervåket og det er alltid folk tilstede.

Jeg får ikke brukt plassen selv og leier den ut for selvkost. Hankø gir et godt utgangspunkt for reiser i alle retninger. Mange flotte steder i umiddelbar nærhet og kort vei til Hvaler og Svenskekysten.Ta kontakt på 90717116 eller send en IM.

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...