Jump to content

Byttehandel, frels meg

Rikosjett

Recommended Posts

Huff har fått tilbud om å bytte Skjærgårdsjeepen min i en Harley Davidsen FLH 1340 1975 mod med en 2000 model motor veteranregistrert.

Sykkelen er meget pen i Fatboy stil, og eieren har en haug med dokumnetasjon på nye deler.

Klarer ikke helt å få denne dealen ut at tankene

Båten er en 2008 Matrix M17 med en 1995mod 130hk Yamaha priset på Finn til 110.000,-

Og dette er den eneste henvendelsen så langt.

Noen argumenter for og imot????

Ja, jeg solgte min HD i 2004, for å kjøpe båt..... har ikke angret, men jeg savner sykk'ern. Det var en gang jeg var kuuul, men så leste jeg at Carola Haggkvist og Finn Kalvik også kjørte HD, så...... Fra spøk til revolver; Skjønner dilemmaet ditt. Men husk at sykkel er kun egotripp. Du kan ha med deg flere i båt. Etter hvert dabber kanskje interessen litt av; Da hadde det kanskje vært bedre med båten?

Tenker svigers blir imponert når det står en flammelakkert Harley i oppkjørselen, og dattera deres går med tvillinger i magen..

Nei jeg får heller begynne å se på 6 seters flerbruksbil..

Det er bare at den Harelyen ikke taper seg så veldig mye mere i verdi, mens den Skjærgårdsjeepen er vel verdt 50-60 om få år..

M

Hadde det vært en BMW så ville det bli vanskeligere, men med en Harley er dette lett, fortsett med båten du!

Harley er et skramleverk som er direkte ubehagelig å kjøre og kun ment som fesjå verktøy i sentrumnære strøk. I tillegg er det mye pussing og renhold foruten disse oljelekasjene som alltid kommer.

Båten gir frihet mens Harleyen gir bekymringer!

Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...