Mettemamz Startet 2.Mai.2010 Del på Facebook Startet 2.Mai.2010 (redigert) Hei. Lurer på å kjøpe meg ein Boknabåt , den har Mercedes motor , er det nokon der ute med kjennskap til desse båtane ?? den ligg på finn... på førehand tusen takk for eventuelle råd og tips klem Mette Redigert 2.Mai.2010 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 oi, ser ut som om det er mye båt for pengene i allefall. noe mere en det kan jeg ikke si angående den saken:P Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 (redigert) Hei.. For det første bør du forandre tittelen på denne tråden, ellers blir den stengt. Skriv fek "Er det noen som kjenner til Boknabåten" Ellers fant jeg ingen Boknabåt på FINN. Det er vel mest sansynlig at det er en Boknaplast det dreier seg om. Boknabåten er en gammel robåt av tre med lange tradisjoner. Men Boknaplast er en velkjent båt på disse trakter hvor jeg bor. Den har hatt mange navn som fek Alnorbåt, HMVbåt osv. Formen som denne båten ble støpt i ble kjøpt av arbeidere ved Alnor og senere HMV og det ble produsert en del av disse båtene. Båten er kjent for å være enkel å manøvrere, god i sjøen og ikke minst en solid og rimelig båt. Her er en tråd hvor denne båten er blitt diskutert https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=23659 Redigert 2.Mai.2010 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Mettemamz Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Tusen takk , men åzzen forandrer eg overskrifta da ?? klem Mette Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Den som starter et emne kan redigere det, inkl. overskriften, men det må skje innen 30min. (Jeg har redigert nå da Mette sendte en IM ang. dette) Vi har også denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66806 Sitér dette innlegget Link to post
Mettemamz Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 phuu , tusen takk Ingar har lest på linken eg fekk , vart ikkje så mykje klokare men koss e motoren ? pleier det å vere mykje krøll elle ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.