harry92 Startet 11.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2010 heisann. har en volvo penta som topp topp paking som ble blåst ut den har jeg bytta, men etter jeg bytta går kunn på den framre sylinder ikke den bakre som jeg bytta pakning på, jeg har lufta masse disel til bakre sylinder går noe bedere nå men går enda ikke helt bra . hva kan være galt? hele motoren var ute for nesten 2 år siden og overhalt alt nye stempell ringer og nye ventiler. motoren har altid godt som en klokke. hva er galt nå?? trenger hjelp Sitér dette innlegget Link to post
rolf-eigil Svart 11.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 Hei! Luft mer, jeg tror det fortsatt er luft i systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 11.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 Start den opp og åpne mutteren til den dysen der hvor toppakningen er byttet. La den være oppe til det komme diesel ut av røret. Da hjelper det nok tenker jeg. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
tom-ass Svart 11.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 Beveger ventilene seg da? Kan det være en ventilstang som har knekt? Mener denne motoren har slike stenger. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
harry92 Svart 12.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2010 har lufta veldig mye og har kjørt 2 timer etter pakning ble byttet, ja ventilene beveger seg de er også justert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.