Jump to content

Årets prosjekt 2010, vinneren ble Amalie 36!

Ingar

Recommended Posts

Jeg vil gjerne nominere medlemmet "10ta9c" med tråden Prosjekt: Oppussing av Alicraft 26. Det begrunner jeg med at jeg finner denne tråden særdeles interessant og spennende da 10ta9c har mange flotte og fikse løsninger. Der andre ser problemer, ser han tydeligvis løsninger! Her kan man selv finne mange gode tips.

Og prosjektet hans er i tråd med moderne miljøtenking da han resirkulerer mye av det han benytter til oppbyggingen. I tillegg er han flik til å oppdatere tråden som etterhvert har blitt min favoritt.

Tråden hans viser også at man ikke trenger å være multimillionær for å få til noe.

Jeg ønsker å nominere Amalie 36 med sitt prosjekt: Mahogny barrelback 21 fot Glen-I-inspirert...

Prosjektet viser håndtværksmessig en meget god kvalitet er lærerik morsomt og inspirerende og følge med på.

Amalie 36 har meget god framdrift i sitt prosjekt, til trods relativt kummelig arbeidsplass og en avkappet finger i prosessen.

Etter min mening fortjener han virkelig påsjønnelsen: Årets prosjekt :flag_bp: :flag_bp:

Med all respekt for de andre som er nominert, så kan jeg ikke skjønne annet at Amalie 36 burde vinne dette. Makan til prosjekt har ikke båtplassen sett før, og jeg tviler på at vi får se noe lignende på veldig lenge, og for en framdrift, det er rett og slett bare å ta av seg hatten for dette prosjektet.

Lykke til Amalie 36

Forstår ditt synspunkt! Den blir forøvrig pusset opp i et snekkerverksted og det er hans private båt! Skal allikevel mye til for å måle seg med de andre prosjektene, ønsker alle de nominerte lykke til! (Min favoritt er Barrelbacken!)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Hei

Mener nok at http://www.nbmarine.se/ er den beste prosjekttråden jeg noensinne har sett. Men den tråden er jo ikke på båtplassen, så da er mitt alternativ "Mahogny barrelback 21 fot Glen-l-inspirert", fra Amalie 36, som allerede er foreslått. Synes også Haaby's prosjekt er underholdende og også lærerikt. På underholdningssiden får den en klar 6-er. Hva jeg lærer av å sitte mange timer å lese tråden er mindre sikkert. Her gir jeg en 4-er.

Men min klare stemme gis til Amalie 36.

Hilsen Rag

Synes også rem's badeplatform på sin Princess burde få plass på lista. Et utrolig flott arbeide som har fulgt oss gjennom vinteren. Et prosjekt som har utviklet seg fra en ide til et produkt som selv fabrikken nok ville aplaudere. Masse nyttige tips og råd om støping. Bruk av verktøy. Feil man lærer av og en ambisjon om å få til et strøkent sluttprodukt.

En tråd som har tatt oss fra A til Å

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...