Ingar Startet 4.Juni.2010 Del på Facebook Startet 4.Juni.2010 Gratulerer Amalie 36 som vant med prosjektet Mahogny barrelback 21 fot Glen-l-inspirert!! Vinneren får et gavekort hos Maritim på kr 10.000. Maritim sponser halvparten av beløpet. Faksimile av avstemmingsresultatet: Dette er andre gang vi arrangerer konkurransen, fjordårets avstemning her: Årets prosjekt 2009. Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 1. Anders Haaby har inspirert og underholdt meg. 2. Svaap er jo både flink og "gal" så han vil jeg nominere Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Jeg vil gjerne nominere medlemmet "10ta9c" med tråden Prosjekt: Oppussing av Alicraft 26. Det begrunner jeg med at jeg finner denne tråden særdeles interessant og spennende da 10ta9c har mange flotte og fikse løsninger. Der andre ser problemer, ser han tydeligvis løsninger! Her kan man selv finne mange gode tips. Og prosjektet hans er i tråd med moderne miljøtenking da han resirkulerer mye av det han benytter til oppbyggingen. I tillegg er han flik til å oppdatere tråden som etterhvert har blitt min favoritt. Tråden hans viser også at man ikke trenger å være multimillionær for å få til noe. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Jeg vil gjerne nominere Double Weber for tråden: Demontèring - rep. - montèring, Yamaha 225hk powerhead En meget spennende og lærerik tråd. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
beertrip Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Her synes jeg faktisk at førsteplassen skulle bli delt. Haaby p.g.a. utrolig velskrevet ,underholdende og lærerik tråd. Project Svaap p.g.a. laang og utrolig bra "renovering" (tråd) så her vil jeg si det står 1-1 Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Jeg ønsker å nominere Amalie 36 med sitt prosjekt: Mahogny barrelback 21 fot Glen-I-inspirert... Prosjektet viser håndtværksmessig en meget god kvalitet er lærerik morsomt og inspirerende og følge med på. Amalie 36 har meget god framdrift i sitt prosjekt, til trods relativt kummelig arbeidsplass og en avkappet finger i prosessen. Etter min mening fortjener han virkelig påsjønnelsen: Årets prosjekt :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
mulla Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Med all respekt for de andre som er nominert, så kan jeg ikke skjønne annet at Amalie 36 burde vinne dette. Makan til prosjekt har ikke båtplassen sett før, og jeg tviler på at vi får se noe lignende på veldig lenge, og for en framdrift, det er rett og slett bare å ta av seg hatten for dette prosjektet. Lykke til Amalie 36 Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Vil gjerne nominere denne tråden, https://baatplassen.no/i/index.php/topic/68304-extreme-makeover-14-fot-runabout/page__p__964020entry964020 Ganske utrolig hva som går an å få til av en gammel båt!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Ingar Svart 6.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Enig i at det var en utrolig 'forvandling', men slik jeg forstår er det et firma, og ikke trådstarter, som står bak. Vi er nødt til å begrense dette til egne prosjekter som medlemmene selv presenterer på forum/blogg. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Forstår ditt synspunkt! Den blir forøvrig pusset opp i et snekkerverksted og det er hans private båt! Skal allikevel mye til for å måle seg med de andre prosjektene, ønsker alle de nominerte lykke til! (Min favoritt er Barrelbacken!) Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
KenBjork Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Artig, bli spennende å se fremover. Lykke til alle nominerte Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
rag Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Hei Mener nok at http://www.nbmarine.se/ er den beste prosjekttråden jeg noensinne har sett. Men den tråden er jo ikke på båtplassen, så da er mitt alternativ "Mahogny barrelback 21 fot Glen-l-inspirert", fra Amalie 36, som allerede er foreslått. Synes også Haaby's prosjekt er underholdende og også lærerikt. På underholdningssiden får den en klar 6-er. Hva jeg lærer av å sitte mange timer å lese tråden er mindre sikkert. Her gir jeg en 4-er. Men min klare stemme gis til Amalie 36. Hilsen Rag Sitér dette innlegget Link to post
Novo Svart 8.Juni.2010 Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 Vil nominere Josefsen og prosjektet hans hvor han pusser opp en Windy 22 sport. https://baatplassen.no/i/index.php/topic/54753-prosjekt-windy-22-sport-full-restaurering/ Resultatet av prosjektet er utrolig bra, båten ser ut som den er en veldig pen og helt ny båt på de siste bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 vil nominere jeb med viking 28 åpen båt som han har ombygd til bakdørbåt,flott prosjekt med gode løsninger samt ett pågangsmot som er fantastisk. https://baatplassen.no/i/index.php/topic/59178-prosjekt-viking-28-fra-daycruiser-til-bakdoerbaat/page__hl__prosjekt Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Gurba Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Vanvittig Spjærøyprosjekt Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Skal det nomineres etter undeholdnings verdi, ville eg sendt min stemme til Anders Haaby. Men Prosjekt: Mahogny barrelback 21 fot Glen-l-inspirert må nok få min stemme nå:) Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Synes også rem's badeplatform på sin Princess burde få plass på lista. Et utrolig flott arbeide som har fulgt oss gjennom vinteren. Et prosjekt som har utviklet seg fra en ide til et produkt som selv fabrikken nok ville aplaudere. Masse nyttige tips og råd om støping. Bruk av verktøy. Feil man lærer av og en ambisjon om å få til et strøkent sluttprodukt. En tråd som har tatt oss fra A til Å Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 der kom du meg i forkjøpet pathfinder - rem sin badeplatting ble super Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
KnutIvar@home Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne nominere kenbjork for sitt reperasjons prosjekt mercury optimax etter havari i fjor. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Årsaken til min nominasjon er at han viser frem i tråden nøyaktighet, tålmodighet og oppnår et bedre enn nytt resultat. på et meget lite budsjett. Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Min opslutning setter jeg på Haaby spesielt for god underholdning i vintermørket,å oppfinsomheten han har. Håper han fortsetter med å dele sine prosjekter. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.Juni.2010 Del på Facebook Svart 14.Juni.2010 jeg vil nominere prosjekt draco 2000 DC/R som blir "utstillings" strøken båt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Ingar Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Da starter vi selve avstemningen. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Jeg stemte på Svaap, det er et prosjekt som stiller i en egen divisjon. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Håp Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Uten tvil Svaap. Det er et prosjekt som kan ta pusten fra de fleste. I tillegg har han en god, nøktern fortellerevne. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Min stemme gikk til Oppussing av Alicraft 26, makan til pågangsmot skal man lete lenge etter. Håper du vinner Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.