Jump to content

Årets prosjekt 2010, vinneren ble Amalie 36!

Ingar

Recommended Posts

Den ene sønnen min har fulgt med på fatter'ns prosjekt i hele vinter. Han er flyteknikerlærling på Kjeller, og hele miljøet der har fulgt med på Baatplassen som gjester sammen med instruktørene sine i vinter. Det er jo hyggelig i seg selv at flymiljøet er så interessert i hva som skje på Baatplassen :wink: .

Men i dag oppdaget jeg etter to innlegg som det jeg trodde var den vanlige automatisk innloggede "Amalie" at han hadde registrert seg som medlem for å stemme på fatters prosjekt når han var hjemme en tur.

Derfor gjør jeg oppmerksom på at jeg ikke synes det er riktig å lede en avstemming på bakgrunn av at sønnen min og en kompis jeg vet har stemt. Jeg er litt streng sånn :smash: Og når jeg i tillegg ikke oppdager at det er han som er innlogget før jeg legger inn nytt innlegg, så ble det litt huskestue her :lol:

Så stem på trådene som fortjener stemme for prosjektets skyld!

Selv om de er veldig ivrige og stolte av båten de håper å kjøre, så har aldri prosjektet hatt som mål å bli en vinner av noe :lol:

<likevel, det er veldig hyggelig med alle som liker å se dette og kommer med kommentarer og IM. De har det vært veldig mange av :wink:

Tusen takk!

Ærligheten sjøl du jo Amalie 36....skulle nesten tro du var golfspiller......."Gentlemans agreement" OSV.

Tror nok ikke du skal være engstlig for at du er den eneste som får kammeratstemmer. All honør for fair play.....menn,

ta imot det du kan få av stemmer.....du fortjener det....tommelen (og de fingrene jeg har igjenn :giggle: )opp for at du vinner.

Min stemme gikk til 10ta9c og hans "Oppussing av Alicraft 26" - ikke minst for hvordan båten så ut når han begynte og ellers for utrolig oppfinnsomhet underveis, seiglivet fremdrift og stahet og utholdenhet - han har jo holdt på en stund, så han trenger litt oppmuntring underveis.

Når dette er sagt så er det ikke til forkleinelse for noe av den andre nominerte - jeg har rett og slett ikke hatt tid til å følge med de siste 6 månedene.

Lykke til!

:^)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, men TUSEN TAKK!!! alle sammen for inspirasjonen dere har vært! :yesnod:

Nå ble jeg faktisk veldig rørt og nesten barnslig glad!

Dere skal være klar over at det er Båtplassen som har vært det lille store puffet jeg trengte for å gå videre da jeg rev av meg pekefinger'n! Det skal dere også ha takk for.

Kr. 10.000,- er myyyye penger for meg, sikkert lite for mange.

Og til Anders, jeg elsker tråden din, og har faktisk ikke tenkt så langt at jeg kan kikke på Maritimlinken :giggle: Men nå kan jeg sikkert bla i den i kveld :yesnod:

Give me five, dere

30112009007.jpg

eller "four and a quarter..." som det heter nå! :cool::flag:

Nå er jeg vel forplikta til å kjøpe vimpel til å ha på baugstanga, eller? :giggle:

Så må jeg bare takke og takke for alle de gode timene som et slikt forum gir meg, og har gitt. Både jeg og sønnene mine har stor glede av det. Ble faktisk bitt helt fra første gangen da jeg ble så engasjert og "provosert" :wink: av forumet og skrev historien om unormal båteier

og siden har jeg aldri vært helt normal :giggle:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...