Jump to content

Blålys på båt?


iMorgan

Recommended Posts

Det er nok en viss gjensidighet i så måte, men som tidligere nevnt så kan du slappe helt av, vi vet begge hva vi mener selv om ikke så mange andre av dere gjør det for å si det sånn. Og hvis du nå ble ytterligere forvirret så har jeg oppnådd noe i dag også. :wink:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg er ingen annen forklaring på det du skriver over enn at det er en person med 2 nick

 

Når jeg skriver "vi" så betyr det Hifo og meg selv. Skjønner at det kan være vanskelig å forstå at det personlige pronomen "vi" henspeiler på mere enn en person, men det gjør faktisk det! La meg dog påpeke at det finnes et unntak til denne regelen; vi Harald V, men nei, jeg er ikke den norske konge!

 

Mouche gleder meg stort. han er offentlig ansatt og er aktiv på forumet her i arbeidstiden. Det er delig å kunne se hver dag at jeg får igjen noe for skattepengene jeg betaler

 

Du kjenner med andre ord mine arbeidstider og vet om jeg f.eks er på ferie, eller ikke? Jeg skal hjelpe deg litt på vei;

 

1. jeg jobber (seksukers) turnus hvilket betyr at jeg jobber på forskjellige tider av døgnet etter en på forhånd oppsatt turnus som innebærer både kveldsarbeid, nattevakter og helgearbeid. Har ikke to dager på rad noen gang med samme arbeidstider. Tror du skal få litt problemer med å følge med mht når jeg er på jobb, eller ikke, så spar dine kommentarer og se heller etter seilbåter som går for motor med seilene oppe!

 

2. jeg er på ferie

 

Fornøyd?

 

Ha en fortsatt god og produktiv arbeidsdag?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

du verden - såre tær her? :giggle:

 

Jeg gir blanke i hvordan du jobber. Jeg er ikke sjefen din (heldigvis for oss begge antakelig. Men kanskje sjefen din har registrert seg her - hvem vet?).Min kommentar gjaldt ikke akkurat nå Mouche. Det er en refleksjon basert på mange år på forumet. Akkurat som at jeg skriver en hel del på dagtid også. Jeg tror jeg har fått med meg har du har ferie nå .

 

jeg ser hele tiden etter seilbåter jeg - ihvertfall når jeg er på vannet. Og jeg fortsetter å kommentere akkurat hva jeg vil - så lenge jeg holder meg innenfor etiketten.

 

Produktiviteten min er nok ikke så høy som den var før. Alderen tynger

Og nå får jeg litt mer for KP medlemsskapet også. Må være Total+ dette her. Får vi som er Total+ lov til å kjøre med blålys?

 

Og han Harald sier vel ikke vi. Han sier "Dronningen og meg"

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvis du heter Hifo så er vel det slik å forstå at det er et egennavn og i henhold til de regler som forefinnes mht egennavn så skal disse begynne med stor bokstav.

 

 

Og så har jeg helt bevisst lagt inn en skriveleif slik at du skal ha noe å gjøre i dag (også!). :lol:

 

Jeg med all respekt for meg selv , velger å kalle meg hifo , og vil tittuleres derretter.. Skal stor H brukes , bør det settes i hermetegn. slik :"H"ifo. :lipseal:

 

Og registerer at fjortisen kritiserer min bevisst stavede navn , uten å registrere at han sanndelig min hatt har gjort det samme selv- :tongue:

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Tror dere trenger en tur ut i redningsskøyta på utrykning med blålys og sirener - så kan dere få ut litt adrenalin der i stedet for å diskutere SMÅ og store bokstaver her. JegLikerDegOgså - kan du fikse det? Ser at manbge av skøytene nå ligger på basene sine og er klare for litt action

http://www.nssr.no/kart/index.jsp

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Snakk om å utvikle useriøst drittprat ut av et enkelt spørsmål fra trådstarter! Kanskje litt høflighet er på sin plass hos flere her?? Vurderer å drite i hele forumet hvis dette skal være en plass hvor vi ikke kan ha litt respekt for hverandre.

 

Og det er trist, for det er faktisk en del gode innlegg, men så ødelegges de etterhvert av usakeligheter og utskjellinger. Vi har alle en felles hobby og interresse: båtlivet. Dette burde binde oss sammen til et stort og godt samfunn, men helt ærlig, når jeg nå starter på min båttur i ettermiddag, og ser noen med vimpel fra BP, kommer jeg ikke til å våge å hilse på vedkommende!

 

Trodde det skulle være motsatt??

 

Skjerp dere!!!!!

Link to post
Share on other sites

Det er da ditt valg om du vil lese det som skrives eller ikke. At en tråd sporer av i usakeligheter lenge etter at trådens tema er utdiskutert har i hvertfall jeg levd med den korte tiden jeg har vært aktiv her.

 

Ønsker du å klage på noe kan du klage til moderator. Forøvrig tror jeg det meste av det usakelige som er skrevet her er mer ironisk erting mellom gamle kjente. Se på det som "jugebenken" i havna.

 

Jeg tror ikke så mange av de som er her biter i virkeligheten :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...