Jump to content

Råbillige yamaha motorer


argghhh

Recommended Posts

Etter og ha hatt motortrøbbel idag myser jeg etter noe annet og hekte bak på akterspeilet . Sitter på finn og kom over denne annonsen Yamaha motorer

Dette var billig !

 

Og nei .... jeg har ikke noe med den butikken og gjøre :wink:

 

Heldigvis så fikk jeg vinket til en båt som hjalp meg med verktøy .

Redigert av argghhh (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Veldig pussig annonse.

Bortsett fra at prisene er helt hinsides lave så eksisterer det hverken noen F75 eller F90 på det norske markedet iallefall.

Men på det amerikanske markedet finnes de jo http://www.yamaha-motor.com/outboard/products/subcatspecs/2/specs.aspx

Men det er jo lov å drømme, men når noe er for godt til å være sant så er det vel nettopp det :lol:

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Stemmer dette her.

Snakket med dem i helga siden jeg har båten der.

Hyggelige folk, gamlefar som styrte før gikk bort i vår.

De fikk tak i noen yamaha påhengere fra den norske importøren/Yamaha Norge såvidt jeg kunne skjønne.

 

De har hvertfall blitt nedringt i hele helga.

Så hvis en er ute etter billig motor hvorfor ikke ringe og spørre hvis en lurer på noe?

De syv P'er:

 

PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance

Nå med båtførerbevis

Link to post
Share on other sites

F70 er jo splitter ny modell, såvidt sluppet. så at den selges for 35 laken må jo være en spøk.... koster vel 80-90 tusen den da.

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Bare å ta lån i banken å kjøpe opp heile lagret, må jo være lett å selge disse videre med 10-20%fortjeneste på kort tid :p

 

Venter man til våren kan det sikkert tjenes mye penger :p

 

Må være noen som har tilbrakt de siste årene på stortinget som driver denne bedriften nå, minner om millitær nedrusting :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Ser ikke ut som de er Yamaha forhandler heller, så hvorfor skulle de få motorene til en brøkdel av prisen fra Yamaha Norge ?

gråimport?

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Varsel om tvangsoppløsning

 

 

Navn/foretaksnavn: MARNET INTERNATIONAL AS

Organisasjonsnummer: 938 301 387

Forretningsadresse: Marnetveien 49

1621 GRESSVIK

Kommune: FREDRIKSTAD

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Foretaket har ikke registrert eller statsautorisert revisor, jf aksjeloven/allmennaksjeloven §§ 7-1, 7-2 og § 16-15 første ledd nr 4.

 

Frist til å rette opp forholdet er fire uker fra kunngjøring på Internett (www.brreg.no).

Hvis foretaket ikke har brakt forholdet i orden ved utløpet av fristen, vil tingretten bli varslet om at vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. Tingretten kan oppløse foretaket uten ytterligere varsel, jf. aksjeloven/allmennaksjeloven § 16-17.

 

Ble kunngjort 19.06 så det er nok bare tilfeldig at selskapet fortsatt eksisterer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...