Gunga Din Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 nei.........(tror jeg ) hint 1, tror alle har her har hört om plassen S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Det derre tårnet til venstre. Var det engang en telemetristasjon der? Link to post
REM Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 ......blir nevnt på det svenske VHF værvarslet? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
jonn Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Dette må være Bårseth øya i Skålvikfjorden, Halsa kommune Link to post
Bruningen Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 # 107 - Larsnes ? Kritisk -men stabilt..... Link to post
Bruningen Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 #113 - Kunne vert Hjertøya, eller Gåsøya (tror jeg den heter), men tror vi er så langt øst som Bolsøya, siden jeg ikke ser flyplassen... Kritisk -men stabilt..... Link to post
Ruby Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hvor er dette? Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Mulligan din telemetristasjon syns ikke på bilden, men er i närheten Rem Yes box alright ! .....vet ikke om det nevns på det norske vv ?? S/Y Gunga Din Link to post
alfb Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hvor er dette? Et noen år gammelt bilde fra Skudeneshavn Link to post
Steinsvigen Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hvor er dette da ??? ein nydelig perle på sunnmøre .. http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Helge Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hmm.. Er det på Larsnes dette bildet er ifra Helge? Og så ser du mot Åram heilt til venstre, Hallebygda heilt til høgre, så er det Sandsøy til høgre for varden og Kvamsøy til venstre for varden? Har eg komt på dypt vann nå kansje? Riktig... men du ser ikke Åram det er mer til venstre - "babord" "kattaskjæret" rett utafør larsnes ditta hallebygda og sandsøya i bakgrunnen. Riktig Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Helge Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 (redigert) Hvor er dette da ??? ein nydelig perle på sunnmøre .. Dette MÅ!!! være den flotte naturlige lagunen inne i Selvågholmen Redigert 25.Februar.2009 av Helge (see edit history) Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Steinsvigen Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 imponerende !!! Heilt korekt jeg bor ca 20 min gange i 8 knot fra denne herlige lagunen.. http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Helge Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 imponerende !!! Heilt korekt jeg bor ca 20 min gange i 8 knot fra denne herlige lagunen.. Imponerende.... JA lagunen er imponerende, men det er nok ikke imponerende at noen som har vært innom kjenner den igjen Har inntrykk av at den har blitt mye mer kjent de senere årene. De siste årene har det mye oftere enn før allerede vært folk der når man stikker innom og på Sunnmøre virker det helt klart å være en litt annen praksis mht å være alene eller flere sammen på slike steder. Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Steinsvigen Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Ja ein sunnmøring kan være kanske sær hehehe ,, personlig så står eg og tar i mot besøkende slik at dei skal føle seg velkomne plass til mange båter inne i lagunen ..lol http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Jawik Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 # 107 - Larsnes ? :nonod: The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Et noen år gammelt bilde fra Skudeneshavn O Erland med båtførerbevis Link to post
mateco Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Dette må være Bårseth øya i Skålvikfjorden, Halsa kommune Det stemmer jonn!! Var nok litt for enkel den der, spesielt hvis man er nordmøring!! Bårdsetøya inne i Skålvikfjorden på nordmøre er et yndet mål for mange båtfolk. Ute på øya finner du strøm og ferskvann. Om sommeren forgår der også arrangementer som ”Gresk Aften”, etc. På selve øya er der hengt opp slynger, husker og forskjellige lekeapparater for både store og små. Fjorden er også kjent som ”Keikos” heimefjord! Bjørn Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
jonn Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Til roesok, er det på Brentøya dansen går? Link to post
KenBjork Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 (redigert) Kan bildet være tatt fra Kjønnøya på Averøy med Fårøya i bakgrunnen?? Bjørn Så vist ikke, skam seg astor det er ikke helt riktig du står å tar bildet på langbakken som tilhører langøya, ut mot flatburet og tjønnøya husene i bakgrunn er neset ytterst på innsida av tjønnøya, og ja det er sau-forøya man ser store fjellet er ekkilsøya og ørnstolan Redigert 25.Februar.2009 av KenBjork (see edit history) Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
roesok Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 #113 - Kunne vert Hjertøya, eller Gåsøya (tror jeg den heter), men tror vi er så langt øst som Bolsøya, siden jeg ikke ser flyplassen... Til roesok, er det på Brentøya dansen går? Det er nok 'Bruningen" som har riktig her. Dette er fra Gåsøya. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Baywatch Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hvor er dette? På vei sørover Toftosen fra Glesvær? Link to post
BEG Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hvor er dette da ??? ein nydelig perle på sunnmøre .. Svaret er jo gitt. Som Østlending på langtur fra Sundalsøra til Oslo i 2007, ble denne plassen feriens høydepunkt mhp. uthavner. Avataren min underbygger vel det. Lå der med 27 i lufta og svømte rundt og så på fjellkledte fjell, men med 20 i vannet. Lekkert! Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Helge Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 (redigert) .... i 2007, ble denne plassen feriens høydepunkt mhp. uthavner. Avataren min underbygger vel det. Lå der med 27 i lufta og svømte rundt og så på fjellkledte fjell, men med 20 i vannet. Lekkert! Ja bærre lækkert Har hatt opptil flere badedager i denne fine lagunen med rundt 20 grader i vannet, ikke minst den flotte sommeren 2008, men også mange tidligere år. Anbefales! Nå er det slett ikke så lett å se lagunen i min avatar da, men det bildet er også tatt inne i denne lagunen - men det blir litt mye båter og lite lagune Redigert 25.Februar.2009 av Helge (see edit history) Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn