Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Vevang er riktig! Bildet er tatt på Gjengstøa mot Smørholmen hvor jeg tilbringer en del tid. Indre lei går forbi her, med mange artige situasjoner da folk gjerne misforstår merkingen ved lykta og kjører på feil side rett på skjæret..

-Min båt er så liten og havet så stort.

Link to post
Share on other sites

Nå er det mulig jeg er håpløs :lol: for dette bildet er vel umulig om man ikke selv har vært med båt på akkurat dette stedet. Men har du vært der, vil jeg tro du vet hvor dette er. Det er ikke så veldig mange steder man finner slike "mini-fuglefjell" helt innerst i en Mørefjord :wink:

 

p7190025_s.jpg

 

Kan det være lenger inn i tafjorden på andre siden rett overfor bygda Fjørå? (Under høyspentmastene)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Sitat: (Astor @ 27.02.09 22:23) *

Håholmen?

 

Sitat: (KenBjork @ 27.02.09 22:58) *

S/Y EIMY

Bud?

 

kjølsvin

Farstad?

 

:nonod:

 

Litt hjelp? eller si det... :wink:

 

Til 'mateco' er det i nærheten av aure og gjerdavika og det er hitra vi ser?

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Bildet er tatt fra Dyrøya som ligger på østsiden av Smøla. I bakgrunnen ser man trondheimsleden.

Dette er en idyllisk uthavn med adkomst fra sørsiden og vestsiden. Flotte små badestrender med puddersand. Her er det bare å sette et rødt kryss i kartet. Absolutt en perle å besøke en varm sommerdag!!

 

q111a.jpg

Her et bilde tatt fra en litt annen vinkel. Gummibåten på sandstranda!

 

q111b.jpg

Her vises Dyrøya på kartet. (Litt vanskelig å se det røde krysset midt på bildet) I nordøst retning sees deler av Hitra.

 

Mvh

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Hvor er vi her da?

 

Jeg var på hytta og slappet av etter en fisketur. I det fjærne hørte jeg en merkelig lavfrekvent gurglende motorlyd. Var det fly? Var det jordskjelv? Eller var det en heftig båt...? Her hadde jeg god tid til å hente kameraet og fra et åpent vindu åpenbarte dette synet seg med den heftigste motorlyden du kan tenke deg:

minesveiper.jpg

 

Har du "hytte" i langøysundet altså... Det hvite huset? eller det røde?

 

Har du skjegg? og har hatt med deg en liten jente og i den gule banan båten din? hmm med yamaha 5hk på?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...