jonn Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Til Mateco, søre Bjørnsund? Link to post
mateco Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Til Mateco, søre Bjørnsund? Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Håp Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Fosnavåg Mot Vågsholmen? Link to post
Sylvester Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Kan det være fra Grip, Mateco ? Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
mateco Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Kan det være fra Grip, Mateco ? Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
S/Y EIMY Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Mot Vågsholmen? Stemmer det ja Link to post
mateco Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Til Mateco, Smøla Smøla er nok MYE større enn denne lille flekken !! Bjørn På denne lille plassen hadde de faktisk egen skole for 60 år siden! Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Håp Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Stemmer det ja Her er et eldre bilde fra Fosnavåg mot 'holma'. Antar det ble tatt i -30årene, før Burmaveien ble bygd. Hvis jeg har forstått riktig er det sjøbua bak den fremste fiskebåten -Reidulf - som er til høyre på ditt bilde. Da er det vel noen år siden du tok bildet, siden sjøbua blåste ned på begynnelsen av nittitallet så vidt jeg husker. Link to post
roaldbj Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Jeg har ikke seilt i dette området. Er det slik at dette området er så flott at det er anbefalelsesverdig? Link to post
Pjolter Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Hvor er dette ?? Mvh Pjolter I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
osa Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 til Mateco: Langholmen, lengst vest på Tustna.. Link to post
nimbuster Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 (redigert) Her kommer et bilde fra M & R, riktignok tatt for en god del år siden. Men, hvor er dette? Nærmere bestemt søre Sunnmøre. Noen som vet? Stedet har/har hatt flere severdigheter...og som mange andre steder langs vår kyst ble det også produsert fiskemat her. Redigert 1.Mars.2009 av nimbuster (see edit history) Link to post
mateco Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 til Mateco: Langholmen, lengst vest på Tustna.. Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Håskjer Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Dette stedet har fyrhistorie som går tilbake til 1767. Hvor er det? Link to post
osa Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Til Jon Kvalsund: Runde fyr, Hærøy kommune......... Link to post
Astor Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 (redigert) Det blåser friskt og taubåten er på inngående.... Taubåten heter forøvrig Uthavn. Hvor? Redigert 1.Mars.2009 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Kan det være på østsiden av Jeløya, nordgående? I så fall holder den litt vel godt om babord. Ikke langt unna Nimbuster! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tranen2 Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Syden, eller...? Hahahahaha, den hadde jeg ikke regnet med; dette er "vår" hemmelige strandhugg-plass, kalt "kvitstranda". Her kommer vi mange ganger i løpet av sommeren og nei; jeg vil ikke røpe stedet! Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Håskjer Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Bildet i 201 viser Runde fyr som du nevner Osa. Legger ved et bilde tatt fra nord. På idylliske dager uten båredrag er det mulig å lande med en liten båt i støa (ved flo sjø). Den tidligere fyrvokterboligen er nå disponert av Ålesund-Sunnmøre Turistforening. Boligen har 20 sengeplasser. Link to post
osa Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Hahahahaha, den hadde jeg ikke regnet med; dette er "vår" hemmelige strandhugg-plass, kalt "kvitstranda". Her kommer vi mange ganger i løpet av sommeren og nei; jeg vil ikke røpe stedet! -uansett kan det være litt skummelt å gå rett inn til stranda, flere større "steiner" ligger umerket et godt stykke fra land. Det er mange som har hatt nærkontakt med dem.... Her på lavvann / "fjørå sjy"... Link to post
Stoner Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Dette er sandbugt-stranden på Bremsnes, sant? Link to post
Stoner Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 , eller Lystad-leira, sør for fergekaia? Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Er Uthavn på vei nordover før Drøbak? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn