Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Ettersom ingen svarer.

 

Tror jeg er utenfor Astor regelen.

 

Det kan være, ja. Var det ti kilometer eller var det ti (land-)mil Astor-regelen sier, tru :smiley: ?

 

Rødshuet?

:yesnod:

 

Et monument i bakgrunnen der. Er det Hankø/Hankøsundet?

Per Harald

:nonod:

 

Rødshue på Kirkeøy; ytterst i Løperen.

Med stenkunst - en permanent utstilling. Man ser ett kunstinnslag klart (de to søylene), og to er mere skjult fordi de går i ett med bakggrunnen på bildet. Og det fjerde er rundt hjørnet, mot sør. Et femte og siste skal opp i år.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Vet ikke, men det ønsker jeg å vite.

Så skal vi dra dit i sommer om det ikke er så langt bort :smiley:

 

Vet at det er noen fine strender i nærheten av årsund, såhh sia du er fra by`n såhh...

Link to post
Share on other sites

Syden 2 ??

Her er også en fin (og ofte folketom) strand ikke så alt for langt fra "sivilisasjonen" Hvor?

 

syden.102.jpg

H***ete, du røper alle go'plassene du :smiley: ; vest på Tustna med Kvernberget i bakgrunnen... Eh, det er vel jeg som røper de...

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Til Tranen 2, Bårdset øya kanskje. :wink:

 

Riktig! En herlig plass som familien besøker 2 - 3 ganger pr. år. Sist var vi der den helga det var "Gresk aften" med mossaka og ozo samt over 50 båter!

 

Kjempeliv!! :cheers_wine:

 

P.S. Flott skute!? :smiley:

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Til Tranen, jeg og har vært der, er utflyttet Bøfjoring, bor i Molde no.

Må vel til Nordmøre en tur til sommer tenker jeg.

Har du vært der?

104_0473.jpg

Jepp. Bøfjorden. Var der og prøvekjørte en seilbåt vi lurte på å kjøpe. Har ikke vært der på egen kjøl...

 

Fin plass. Og lunt!

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

syden102.b.jpg

 

:nonod:

 

:rolleyes: tja, hvis du VET hvor det er, så vil du vel ikke være mer nøyaktig..?.. :rolleyes:

 

Rett ved høyspenten. Det er 2 andre fine bukter der også.

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Sandvika
:yesnod:

Heldigvis er det "Sandviker" overalt rundtomkring, så kanskje den ikke blir overbefolka neste sommer likevel....

 

Vet ikke, men det ønsker jeg å vite.

Så skal vi dra dit i sommer om det ikke er så langt bort

Nei, det er nok alt for langt å dra på dagstur... :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...