KenBjork Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Mener å ha sett dette stedet når vi har kjørt.... ligger det mellom valneset/vikaneset og sildvolneset en plass? Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
KenBjork Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 Ok, der ja. Viste jeg hadde sett stedet Prøver en jeg også da. Kanskje vanskelig å gjenkjenne litt men.. Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
osa Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 Nei, den var vanskelig.... Hva med denne?? Link to post
osa Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 -kan det være i nærheten av Hustad....Farstad..??? Link to post
KenBjork Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 (redigert) nær farstad ja Close nok, egentlig.. for vet ikke hva stranda heter.. men er mellom og innenfor Hestholmen og før Greteholmen.. er vel sjånesberget som man ser i bakgrunn av bildet. 'Osa' Jeg/vi kjørte forbi kvitneset igår, men jeg tror ikke det er der.... har lykta men mangler staken.. Redigert 31.Juli.2009 av KenBjork (see edit history) Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
osa Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 Til KenBjørk: Her kanskje? -vet heller ikke hva stranda heter, med nærmeste gård er Nergård, så "Nergård-stranda" kanskje..?? Link to post
osa Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 ....kjørte forbi kvitneset igår, men jeg tror ikke det er der.... har lykta men mangler staken.. --det er jo mange "Kvitnes" rundt omkring,--men ingen av dem, nei........ Men du har helt sikkert gått rett forbi mange ganger..... Link to post
KenBjork Svart 1.August.2009 Link til dette innlegget Svart 1.August.2009 Er stranda du har merket som "Her kanskje ??" ja, så stemmer det. Nøtten din knaker Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
osa Svart 1.August.2009 Link til dette innlegget Svart 1.August.2009 Staken fra fra en annen vinkel: Link to post
Stoner Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 (redigert) Sikker på at det er samme staken? Dette er staken utenfor Røsandstranda, med Bremsneshatten i bakgrunnen. Redigert 2.August.2009 av Stoner (see edit history) Link to post
osa Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Dette er staken utenfor Røsandstranda, med Bremsneshatten i bakgrunnen Ja, det er Bremsneshatten i bakgrunnen, men det er ikke staken utenfor Røsandstranda! Link to post
Avmønstret1 Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Noen som tar denne da ? Link to post
jonn Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Ja der har jeg gått mange ganger, Stoplene, Stoppelleia på Hustadvika. Det var stille på bildet. Link to post
Avmønstret1 Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 ja det var rett det, det va nydelig over vika i dag ! Link to post
mateco Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 (redigert) Her er Tulla på tur og vi ligger godt fortøyd! Plassen er kjent for å skjerme godt for nordøstlig vind, men hvor ligger vi? Kanskje litt ukjent ? Slenger på et bilde tatt fra skauen ikke langt ifra båthavna. Bjørn Redigert 2.August.2009 av mateco (see edit history) Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
mateco Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Hmm... var ikke mye respons på det forrige innlegget! Får la det modne litt til! I mellomtiden slenger jeg ut et nytt bilde! (Bør være betydelig enklere enn min forrige)!! Her ligger Tulla på svai rett utenfor et kjent weekend mål for mange båtfolk! P.g.a. full gjestehavn så valgte vi å slippe jernet og svaie, og det var ikke det dummeste å gjøre denne fredagskvelden i Juli. I løpet av natta hadde vi gratiskonsert med punk-rock og 200 dB til klokka 03:00, noe vi godt kunne ha unnvært . I løpet av natta så vi den ene båten etter den andre forlate brygga mens stemningen tilsynelatende var på topp blant punk-rock entusiastene. Og, for å si det mildt, det fristet ikke å hive opp ankeret for å overta ledig plass!! Bildet er tatt lørdagen, dagen derpå! Kjerringa plasket i land med gummiproppa og kjøpte ferske reker og loff som smakte fortreffelig sammen med kald hvit vin mens vi nøt kveldens gratiskonsert som var betydelig "snillere". 50 dB med norsk og svensk gammelpop !! Jaggu kjekt med anker og mulighetene det gir !!! Men hvor ligger vi?? Bjørn Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
oddgeir Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Veidholmen? "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
mateco Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Veidholmen? Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
jonn Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Hei, de to bildene over er det fra nordmøre? Jeg tenker og tenker men den var vanskelig... Jeg tror heller på Sundmøre?? Link to post
mateco Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 (redigert) Hei, de to bildene over er det fra nordmøre?.......... Ja, er nok fra nordmøre alle 3 bildene i mine to siste oppgave innlegg (#433 og #434)!! Bjørn Redigert 3.August.2009 av mateco (see edit history) Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
jonn Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 En plass i Sunndalfjorden? Link to post
mateco Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 En plass i Sunndalfjorden? Ja, tampen brenner (#433)!! Men hvor ? Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
jonn Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 (redigert) Kan de nederste bilde være fra Tovikbukt? Og de 2 andre være fra Flæmå? kanskje Redigert 3.August.2009 av jonn (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn