Roksoy Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Vanvittig bra jobba! :D Skikkelig inspirasjon for å fortsette arbeidet man selv driver med! Stå på! :) Sitér dette innlegget Prosjekttråd: https://baatplassen.no/i/topic/81294-rana-18-cabin-i-hus-prosjekt-paabegynt/ Link to post
Keiko123 Svart 6.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Takk for tips! Har sendt mail til Heromarin. Her er ett bilde fra Østfinnmark i dag! Nydelig vær og litt små torsk;-) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 21.August.2011 Del på Facebook Svart 21.August.2011 Jeg mener det er Tor Arne Helge som bygde Valøy i en låve på Stod i sin tid. Han solgte og kjøpte en litt mere moderne seilbåt, Maxi. Den er siden byttet igjen til en Elan, tror jeg det er. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Keiko123 Svart 3.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2012 Hei! Hadde ikke fått med meg siste innlegget fra arkmarin. Det stemmer att båten ble bygd av Tor Arne Helge! Det begynner vel sånn smått å bli forhold for å stelle litt med skuta nå. Blir spennende å se hvordan båtsesongen sørpå blir. Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 3.Mars.2012 Del på Facebook Svart 3.Mars.2012 Nydelig skute og imponerende arbeid! Den ble virkelig bra. Trist at du vil selge, håper du kommer på bedre tanker. Uansett en utrolig prestasjon og gjennomføre noe sånt! Det kan du være stolt av! Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
valvolainen Svart 4.Mars.2012 Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 Har du flyttet skuta sørover? Ordnet seg med båtplass? Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 4.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 Jepp! Seilte sørover i høst! Herlig tur:-) Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 4.Mars.2012 Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 (redigert) Faren min har en longside båtplass til leie på storsand. Den har blitt brukt til en 48 fots plattgatter og har lett adkomst! Kontakt meg på 97952845 eller send PM om det er interessant:) Flott skute forresten! Mvh Tomzern Edit: Etter å ha lest siste posten om igjen, ser det ut som du har fikset plass allerede Var litt kjapp på avtrekkern Redigert 4.Mars.2012 av tomzern (see edit history) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Keiko123 Svart 4.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 Ja har plass i samme havna som faren din:-) Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 4.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 Men takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.