Jump to content

Nå skal Wallas'n på 20 favner!

alfb

Recommended Posts

hei Wallas service

Er wallasbrenneren i min 1800 sail nogenlunde lik den brenneren jeg har på hytten i wallas parafinkaminen på 2600w ? Hvis så er den pålitelig . Den har jeg brukt i 4 år med gjennomsnitt 100 døgn i året fordelt på 50 oppstart hvert år uten problemer , ikke kjørt service på den heller da den brenner helt rent.

bukt:

Parafinvarmeren du har på hytta har den samme brenneren som alle Wallas diesel varme- og kokeapparater. Følgelig er det ikke samme brenneren som står i din 1800. Brenneren i 1800 er den samme som i: 1000/900/100(ikke 100x)/1300/1600/2400/3200.

At du bruker parafin på hytta er faktisk noe vi anbefaler, siden parafinen tåler langt mer kulde enn diesel, og som jeg så ofte påpeker; Parafin gir en bedre forbrenning og kan trygt brukes på båt-produktene. De brenner selvsagt også veldig godt på vanlig fyringsolje.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 3 måneder senere...

da er eber 4 d kjørt hele forrige helg, i cabinen blir det jo varmt på 5 min, så går den ned på laveste hastighet en stund før den slår seg av, når temperaturen synker så fyrer den opp igjen.. anbefales på det sterkeste..

Båt er livet.

ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin..

Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...