Jump to content

Bavaria - sjøens Skoda?


Arimar

Recommended Posts

Erstatter eller ikke, det blir bare for drøyt å bli sett i en Bavaria liksom. Herrejemini.

 

Alderen min har ikke noe med saken å gjøre, og chatten i går var morsom. Er bare ute etter å få frem hvor latterlig stygg en Bavaria er. Sikkert praktisk og stor, men ligner en sjøløve på stereoider.

 

PS! Båten jeg har i beskrivelsen er lettbåten.

Link to post
Share on other sites

Eller det er en måte å redusere den nominelle grunnprisen på båtene ytterlig.

 

Åhhh herregud. Jeg hadde overhode ikke i tankene at Bavaria jo også lager motorbåter.

 

Syntes det var ytterst rart med en bensin Mercruiser i en seilbåt, men hva vet jeg hva slags Mercruisere som finnes.....

 

 

:headbang: :headbang: :headbang:

Link to post
Share on other sites

Fjortistroll tenker jeg
<fieldset class="modcomm"><b>Kommentar fra moderator:</b>

<FONT COLOR="red">

Fjortis eller ikke, startinnlegget hører definitivt hjemme i kategorien trollposting.

Oppfordrer debattantene til å ta dette med et smil og ikke hisse seg unødig opp, ønsker ikke, som trollet legger opp til, nok en Bavaria-krangletråd. </FONT><br></fieldset>

Link to post
Share on other sites

Må være prisen og rommleigheten, som gjør at de selger så bra. Noe annet kan det jo ikke være.

Ja, jeg gikk for prisen og plassen når jeg kjøpte min Bavaria 32 Cruiser. Tok det som en bonus at jeg også liker designet og løsningene. Tror egentlig jeg liker alt med den båten :)

 

Kan ikke helt forstå hva du mener med at badebryggen min er for høy? Mener du når den er brettet opp, eller ligger nede?!?

 

Det er helt latterlig hvor mange troll som skal si noe stygt om Bavaria på dette forumet... Når jeg kommer med båten min har jeg ikke fått annet en positive kommentarer. Badebryggen er en av de tingene som er tøffest på Bavaria og den er det mange som syns er genial.

Link to post
Share on other sites

<fieldset class="modcomm"><b>Kommentar fra moderator:</b>

<FONT COLOR="red">

Fjortis eller ikke, startinnlegget hører definitivt hjemme i kategorien trollposting.

Oppfordrer debattantene til å ta dette med et smil og ikke hisse seg unødig opp, ønsker ikke, som trollet legger opp til, nok en Bavaria-krangletråd. </FONT><br></fieldset>

:smiley::thumbsup: det gjør i hvertfall jeg i høyeste grad. Teite bavaria tråder har vi hatt nok av mener jeg. Må si at jeg lo godt da jeg leste at trådstarter fikk "innovertiss" av nye Bavariaene. Det ordet hadde jeg ikke trodd jeg skulle se på trykk på dette forumet.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

For oss som har nok å rutte med "der nede", gjør det ikke noe om det reduseres en 10-12 cm når vi går ombord i "Bavvissen" som vi kaller'n hos oss.. Det slenger nok allikevel :-)

 

Men: Jeg kommer til å speide etter Arimar joller i sommer og om mulig lage litt hekkbølger hvis jeg ser en fjortis som ser ut som en gutt, men har innovertiss (Og hvor faren har betalt for jollen :-)... Det kan umulig være mange av de?

 

Det er vår i luften!!

 

Mvh

Bavaria32sporet

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

La nå gutten få litt fred nå. Han oppdaget nok at han havnet i et minefelt enten bevist eller svimeslått. Uansett er det fornøyelig å se en Bav tråd som ikke omhandler seilutgaven så noe dritt må denne gruppen også kunne tåle.

 

Vi forholder oss til båter > :sailing: båter og ikke ombygde :fishing: båter.

 

Ha forøvrig en fin Bavdag :flag_bp:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Når jeg kommer med båten min har jeg ikke fått annet en positive kommentarer.

Vet ikke hvilke vaner du har, men jeg pleier hvertfall ikke å fortelle folk på brygga at jeg synes båten deres er stygg... :giggle:

 

Hva jeg tenker inni meg er en annen ting. Bavaria, First, Benetau, Hanse og alle de der båtene er like kjedelige spør du meg... På et nettforum tillater jeg meg å si det, for det er vel hele poenget med et nettforum?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Synest cabin innredningen stort sett består av skarpe kanter på flere modeller,

Hvilke modeller er dette da? kan ikke huske å ha vært ombord i noen som skiller ut slik sett.. Alle jeg har vært ombord er skodd om samme lesten, og de var alle som en avrundet...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Synest cabin innredningen stort sett består av skarpe kanter på flere modeller, ikke særlig praktisk i rom sjø eller med barn, men man må vel lide litt stilrent design.

 

 

Vel, ut i fra bildene på bla. Lunde båt & modeller jeg har vært ombord i så er det rette flater og skarpe kanter på bord og interiør i kabinen, det er mere avrunede linjer på dekk.

 

merkeligt, er nå på min andre Bavaria og den har runde kanter, hvilke modeller er det du sikter til?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...