argghhh Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Det viktigste med alt på båten er jo at Komfyren er hyggelig . Kunne aldri hatt en komfyr som ikke var hyggelig . Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Jeg så ikke noen hyggelig komfyr på bildene. Bare noen gassbluss ala det man kan finne i en campingvogn av eldre modell :-) Hva mener dere hadde vært mer riktig pris på denne. Spør fordi jeg ikke har peiling. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Google translate er ikke alltid like bra. Hehe. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Antakelig en google translate fra nederlandsk....... Så jo fin ut, men det er jo en gammel båt. Hvis du skal betale mva og HK-avgift i tillegg, så blir det vel dyrt nok. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Burde ha kostet 500 der nede Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Helt tydelig at dette har vært en bobåt. Sikkert rimelig tynn skumgummi i putene :-) Men er ikke dette en 550k sak ? Priset helt off..? Konseptet er suverent, men alt er gammalt.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Burde ha kostet 500 der nede Ganske enige da, All Inn :-) Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 27.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 Generatoren hadde vel et noe uheldig navn og... Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 27.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 Et bibelsk navn, med en artig historie det ja... Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 27.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 Ja, han "hoppet av i svingen"...... Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 For den spesielt interesserte http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39659880 Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Her var det en som har vært under sterk påbygning http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39631365 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Her var det en som har vært under sterk påbygning Har sett den har ligget til salgs et par ganger. Lurer på hva som driver folk til å sette i gang med noe sånt Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
kodalse Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Har sett den har ligget til salgs et par ganger. Lurer på hva som driver folk til å sette i gang med noe sånt Sure gubber og troll til kjerring? Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Det er sikkert meg det er noe feil med, men.... 1,5 mill. for denne?!? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39672602 Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Sikkert meg det er noe feil med og... 40 år gammel båt og motorer. Motorene er riktignok pene i lakken, men dog. Kjøper bør være nevenyttig og ha mye fritid tror jeg... Flotte ord i annonsen i kjent Aker Yacts stil, da..... UNIK MULIGHET - BENYTT SJANSEN NÅ / IMRG. KAN DET VÆRE FOR SENT ! Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Folk I Båt Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Når man ser ryddigheten i det elektriske på den mest tilgjengelige plassen tør jeg ikke tenke på hvordan det ser ut ellers. Synd for selger. Virker ellers, ut i fra bildene, å være en godt vedlikeholdt båt. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Ja dette er en båt som kommer til og være på finn.no leeeenge. Ler meg i hel. Må være fra sunnmøre vist han tror båten går for million klasse. Mer 150000 er realistisk. Se på bilde nr 68 vittig spagetti inferno. Men ellers var det en fin båt innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Enda mer uforståelig når man ser innførselspris til Norge i 1998 på 1.130.000,- Hvordan denne kan stige i pris i dagens marked er rimelig uforståelig. Førsteinntrykket er at denne er overpriset med 900.000 - 1.000.000. Bortimot tregangen altså. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Fin båt, men en smule overpriset kanskje... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Får nesten litt vondt av selgeren, det kan jo være etterlatte i familie som trur det er grei pris. Min kone trur båten vår er verdt meget meir en realistisk, sånn må det være for å få lov å koste på stadige oppgraderinger Men det er jo lov å prøve seg. Eg skal gjøre sånn med bilen når den selges...lage eit ark med årlig verdistigning etter kvart som olje, bremser og dekk må skiftes. Hadde hjelpt å maskert oljefilter bedre så ikkje motoren såg heilt nyovermalt ut.. og stripsa litt elektrisk ja. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
puddingen Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Åsså den "gutteaktige" tonen i annonsen... Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Osmosebehandlet for 500.000 ,-? Hva i alle dager er det de har gjort for den prisen? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Det er jo en stor båt, så det går sikkert med mange hundre kilo osmose. Sånt koster penger... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
All In Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Kunne hatt en slik, men for 4-500 k Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.