Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Komodo skrev for 5 timer siden:

Hvis alle de putene følger med er det jo et kupp! 

Verd mere enn båten...

 

ville også droppet matskål til hunden. Ikke et pluss at det er hunder ombord.

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Her var det mye som må stues bort før en kaster loss ja :yesnod:. Blomsterpotter i trappa opp til fly:confused:

 

Tydelig bevis på at interiørtrender for heimen ikke passer i båt. Så ikke noe "HOME" - skilt?

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Link to post
Share on other sites

Jeg la inn 2-3 putebilder fra annonsen i gruppen "Båtfolk på Facebook" i går (over 43.000 medlemmer), men det varte ikke lenge før beskyldninger om mobbing og uthenging haglet og så ble innlegget slettet.

La også inn 2-3 putebilder i gruppen "Båtfolk med humor" på Facebook i går (2300 medlemmer). Det samme skjedde og innlegget ble hurtig slettet.

Ingen sans for humor der heller.

 

Så takhøyden er rimelig lav på enkelte fora kan man si :giggle:

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Teerex skrev for 1 time siden:

Jeg la inn 2-3 putebilder fra annonsen i gruppen "Båtfolk på Facebook" i går (over 43.000 medlemmer), men det varte ikke lenge før beskyldninger om mobbing og uthenging haglet og så ble innlegget slettet.

 

Forstår jeg godt. Ren mobbing.

 

Kjellg skrev for 8 timer siden:

Det der var noe av det teiteste jeg har sett i en båt. Ser jo ut som, ja vet da f.... 

Rett og slett "mindre pent". 

 

Da venter vi bare på interiør bildene fra din båt Kjellg, for å vite hva som er rett og slett "veldig pent".:thumbsup:

Redigert av Trygve Sp (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hmm det er visst antihumorister her også ja :giggle:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Trygve Sp skrev 57 minutes ago:

 

Forstår jeg godt. Ren mobbing.

 

 

Da venter vi bare på interiør bildene fra din båt Kjellg, for å vite hva som er rett og slett "veldig pent".:thumbsup:

 

Hva jeg mener med pent? Tja, ung og fager med vakre linjer. Gjerne uten jåleri og andre duppedipper. Sprek må den også være og ikke for sirumpet. Ikke pumpelukt men heller litt søt honning duft. For all del, ikke rekelukt. Det liker jeg ikke! 

 

:lol:

Redigert av Kjellg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Håper ikke Prinsesseeierne har tenkt å legge ut på havet med glasskåler og talglys i leiderne! her var det lite som var gjort sjøklart!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Man kan ikke kalle det mobbing når man påpeker at man ikke ser salongen for bare puter... Tror et par bilder fra Jysk gir like godt/dårlig inntrykk av hvordan salong, akterdekk og bakre cabin er i nevnte båt... Uheldig er det uansett når selger får objektet han selger til å virke trangt og rotete...

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

hvorfor så hissig på denne mobbingen? det står i teksten at den kan brukes som hytte på vannet og det er jo også tydelig at det er det som er tilfellet her. Ikke no galt i det.

 . Men nå er jo det å selge båt å selge en drøm meir enn noe annet og i dette tilfellet så forsøker man vel å selge hyttedrømmen da.

 Ellers er det jo god skikk å fjerne alle personlige effekter før visning og salg ja.

Link to post
Share on other sites

Knurrbart skrev for 2 timer siden:

Ellers er det jo god skikk å fjerne alle personlige effekter før visning og salg ja.

 

Bortsett fra vinflaska, den må med i annonsen. Helst på så og si alle bildene, har til og med sett den plassert framme på dekk på en seilbåt. Vinflaske i annonsa = denne båten koser vi oss i. Skal jeg selge min skal jeg plassere en boks med duggfrisk Cola rundt om kring i båten, på alle bilder, i motorrom og alt. Slik håper jeg å åpne opp et nytt marked; min båt kan selges selv til den mest pietistiske avholdsmann/kvinne (selv om fitnessbloggerne vil hate meg - inderlig intenst).

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Komodo skrev On 30.5.2017 at 22.59:

Kanskje det er to mannemanner som eier båten.

 

Nja, etter å nå ha lest x innlegg med interiørvurderinger tror jeg heller denne tråden er BPs svar på homsepatruljen for båter. 

 

Eller for å snu på det, en trenger ikke å være homse hvis en har båt ;-)

Redigert av Avmønstret# (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sjekk i skuffer og skap!

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=99519331

 

"Siloluke til Typhoon-class u-båt ønskes kjøpt".

Undres om han får mange useriøse meldinger...Den må altså være med dobbeltsikret ventilmekanisme.

Pokker. Den jeg har liggende har bare enkeltsikret. Ahh so close...

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Link to post
Share on other sites

Trulte37 skrev for 2 timer siden:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=99519331

 

"Siloluke til Typhoon-class u-båt ønskes kjøpt".

Undres om han får mange useriøse meldinger...

Vel, han får ihvertfall _ingen_ seriøse tilbakemeldinger. Tviler egentlig på at han ønsker det. Blant selgerens andre annonser ligger også en enslig høyre-sko og han ønsker å selge et trekkspill som en kodemaskin fra krigen :-) 

 

Helt sikkert en artig fyr, men han har nok liten nytte for en Typhoon siloluke, hva nå enn det skulle være :-) 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...