Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

14 minutes ago, index said:

Det er ikke alt man velger selv, forutsetningene kan endre seg. Og da har du plutselig ikke noe annet valg enn å berge det du kan...

Selfølgelig kan det hende uforutsette ting. men om man går til innkjøp av noe sånnt, bør det  jo på en måte være veloverveid og planlagt litt i tid fremmover. Men verden er jo ikke altid sort hvit da..  Jeg kommer til å ha båt hele livet, men aldri følt behov for splitter ny båt. om jeg kjøper min siste båt, med tillagt 20fotsyke, kommer jeg til å ha den livet ut..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Toppfarten her kan nok gi noen og enhver et fårete smil :fniser:

https://www.finn.no/mobility/item/343244010

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16

BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Faxen skrev for 2 timer siden:

63 knop? da må man ha farts sertifikat. gjelder over 50 knop.

Han har moderert seg litt ser jeg :fniser:

wellcraft100.jpg.f2d130c0532010cff8d83903f5cf9fc6.jpg

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon)

1 hour ago, Bellil said:

Jeg er mer imponert over alt som er gjort med motoren og så skal han ikke ha den

Jeg er helt enig!  Ikke mange båter i norge som går med rustfrie risere!  akkurat smidde stempler og råder er ikke avskrekkende dyrt, men sikkert mye annet av det snadderet der og som koster en del. Tydelig at det er brukt et motorverksted som vet hva de holder på med.

Han får aldri igjen penger og insats for dette.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Her er første del av beskrivelsen. 

Båten er ikke så langt fra meg, kanskje jeg skulle be om en prøvetur :fniser:

Hadde egentlig vært perfekt for meg.... men drivstoffanlegget i båthavna mi har bare 11.000 liters tank.

wellcraft3.jpg.4223927d12114ef211f74bb5b0275eab.jpg

Litt for lite konstruktiv informasjon om motoren, så jeg står over :fniser:

Sådan helt generelt...
En sag der altid undre på finn er jo hvad der står listet som nyt.....:undrer: jeg har jo set udstyr som står opført som "nyt" men tjekker man efter har det kanske 4-5 år på bagen, eller ny-serviceret i 2023...  God vedligeholdt stand har også mange afskygninger det samme med renoveret...
Må tilstå at det er en jungle, og når man skal handle båt lite på distancen krever det ofte flere mails og telefonopkald at nå frem til den reelle info man trenger for at vurdere stand og udstyr...  OG om det er reisen verd at tjekke båten ud.
Ved ikke hvad løsningen skulle være om det skulle forbedres på finn, men der trenger noget opstramning i min optik.

Hilsen

Peter
Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT

ja, ja - jeg kommer fra Danmark.:glimter: skilsoboats på youtube

• 2 uker senere...
3 minutes ago, Bellil said:

Interessant, men risikofylt, mulighet for en stor båt til små kroner

https://www.finn.no/mobility/item/424074406

Kunne ikke hatt båt med de falske teakstavene som går tverskips!!!  men en båt litt nyere går over 5 mill, så det kan være et sikkelig scoop.  Mptorene kan jo ikke være skjært eller totalt vannskjøttet!

-morten- skrev 6 minutter siden:

-morten- skrev 1 time siden:

Kunne ikke hatt båt med de falske teakstavene som går tverskips!!!  

Det så litt spesielt ut. Men siden de uansett er falske så spiller det lite rolle for meg om de går på langs eller tvers. Jeg vil nok uansett tro at denne er et større prosjekt, man selger ikke en slik båt til 1/3 av normal pris bare fordi selger er død. Den har nok åpenbare mangler.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Teerex skrev for 1 time siden:

Står den i Spania?

Utlandet. Og det er verdens største land både i areal og folketall

index skrev for 2 timer siden:

Det så litt spesielt ut. Men siden de uansett er falske så spiller det lite rolle for meg om de går på langs eller tvers. Jeg vil nok uansett tro at denne er et større prosjekt, man selger ikke en slik båt til 1/3 av normal pris bare fordi selger er død. Den har nok åpenbare mangler.

Alt av puter må lages på nytt står det, men det koster vel ikke mer enn noen hundre k

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

Bellil skrev for 2 timer siden:

Utlandet. Og det er verdens største land både i areal og folketall

Alt av puter må lages på nytt står det, men det koster vel ikke mer enn noen hundre k

Du skal nå være så fisefin på det! Billige puter på Jysk!😤

Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig????

Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier!

Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring.

-morten- skrev for 8 timer siden:

Denne har jo IPS, det tenker jeg ikke den aktuelle båten har. Å aktuelle båt er jo 4 år eldre. 

Gozzi skrev for 1 time siden:

Tror den står i Slovakia, stemmer med logo på bilen i bakgrunn på bildet.

Kan være denne men prisen stemmer ikke helt...

https://www.boat24.com/en/powerboats/bavaria/bavaria-virtess-420-fly/detail/667849/

Slovenia å ikke Slovakia. Er ikke helt samme det hehe

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...