Jump to content

Thaule Gimsøy 26 oppussingstråd


26 Gimsøy

Recommended Posts

JA finner du arbeidslyst så send over litt. Vært så mye tåke og grått vær så en mister arbeidslysta.....

 

Da det gjelder trimplan og badeplattform så er vi to som skal lage dette sammen. (Har like båter).

 

Har sett litt på maritim sine sider at dem har 2-delt badeplattform til snekker til en hyggligere pris enn seasea....

 

Noen som har noen erfaring med og bygge badeplattform i Bonocell? Den er jo langt rimligere enn Dinenycell....

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei og Godt nytt år Baatfolk

 

Driver og planlegger og lage meg ett bord til båten

 

skisse_av_cokpitt_bord.jpg

 

Det blir 1400 mm langt og 590 mm og 900mm bred.

Skal ha ei kompassrose i midten.

Noen som har forslag på hvor stor denne bør være?

Ligger en mal her inne og på ett A3 ark blir denne 230 mm spiss til spiss er dette for lite?

Link to post
Share on other sites

Hei. Jeg kjøpte badeplattform på Seatronic i Moss for noen år siden. Den var riktignok til en plattgatter, men de var rimeligst da, og kvaliteten var bra.

Leser at du har god erfaring med malingsfjerner fra BT får å fjerne bunnstoff. Måtte det være varmt i været for at den skulle virke? Min erfaring fra tidligere med anne type malingsfjerner, er at det skjedde lite i typisk vårpusstemeratur, men da sola sto på og det nærmest seg 20 grader, skjedde det ting.

Keep ut the good work. Snart har dagen blitt en time lenger her på østlandet. :cheers_wine:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...