kimosabi Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg mener at de skøyt to kuler med kjetting imellom for å ta seil og sånt noe før i tida. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Takk for tipset :lol: Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
TICORA Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 En herlig debatt! Shoot'em all Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Takk for tipset :lol: Jeg tar det helt med ro. Du får ikke plass til særlig mye ammo i din DRACO 18, eller er det 20? Så bare kom du, jeg har arsenalet klart Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Mouche Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jøss, er prinsessa solgt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 (redigert) Er en 23 Draco Spinnern og til Mouche "Prinsessen" er enda ikke solgt og ligger for øyeblikket i St tropez. Så nå er det bare å google eller å sjekke web kamera, Redigert 23.Mai.2011 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
kimosabi Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Skulle helst hatt et par sekker med grei størrelse på potetene. Og hårspray, jeg mistenker at Contador er på jakt etter kanon/torpedo, så man må være litt føre snar. Er åpen for innspill. Kommentar fra moderator: Slått sammen 2 potet-tråder. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Send meg en IM om du får harde nok poteter Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
krisachsen Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 dette innlegget burde vært lagt in på "of topic" og den blir nok slettet eller flyttet... Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
bliss X Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Poteter? Herved flyttet Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Og hårspray, jeg mistenker at Contador er på jakt etter kanon/torpedo, så man må være litt føre snar. Er åpen for innspill. Kommentar fra moderator: Slått sammen 2 potet-tråder. hehe, kanon eller flygende torpedo med luftvinger er jeg åpen for Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Nå ble det forvirring her, jeg antok at det nye emnet som kimosabi opprettet, "Hvor har de billigst poteter?" var ment som en humoristisk kommentar til herværende potet-tråd. Og slo dem sammen. Kom tydeligvis akkurat i forkjøpet på bliss som var i ferd med å flytte den til OT... Kanskje kimosabi kan komme med en oppklaring, hvor tråden hører hjemme?? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Nå må du og bliss bli enige da om hvor potetene hører hjemme, ellers blir det total forvirring min kjære venn Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
hifo Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Kan dere ikke starte et "potet underforum" da Ingar. Hadde blitt så mye mere ordnet og oversiktlig. Så blir det lettere for potethuene å finne alle potettrådene. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
kimosabi Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Nå ble det forvirring her, jeg antok at det nye emnet som kimosabi opprettet, "Hvor har de billigst poteter?" var ment som en humoristisk kommentar til herværende potet-tråd. Og slo dem sammen. Kanskje kimosabi kan komme med en oppklaring, hvor tråden hører hjemme?? Gjør seg fint her den. Takkitakk. Har tenkt på bakepoteter men er redd de blir for tunge til at man kan regne med noe særlig treffsikkerhet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.