Jump to content

Potetkanon mot hekksjøgeneraler?


Mariell

Recommended Posts

Takk for tipset :lol: :lol: :lol:

Jeg tar det helt med ro. Du får ikke plass til særlig mye ammo i din DRACO 18, eller er det 20? Så bare kom du, jeg har arsenalet klart :thumbsup:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Skulle helst hatt et par sekker med grei størrelse på potetene. Og hårspray, jeg mistenker at Contador er på jakt etter kanon/torpedo, så man må være litt føre snar.

 

Er åpen for innspill.

Kommentar fra moderator: Slått sammen 2 potet-tråder.
Link to post
Share on other sites

Og hårspray, jeg mistenker at Contador er på jakt etter kanon/torpedo, så man må være litt føre snar.

 

Er åpen for innspill.

Kommentar fra moderator: Slått sammen 2 potet-tråder.

 

hehe, kanon eller flygende torpedo med luftvinger er jeg åpen for :lol:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Nå ble det forvirring her, jeg antok at det nye emnet som kimosabi opprettet, "Hvor har de billigst poteter?" var ment som en humoristisk kommentar til herværende potet-tråd. Og slo dem sammen.

Kom tydeligvis akkurat i forkjøpet på bliss som var i ferd med å flytte den til OT...

 

Kanskje kimosabi kan komme med en oppklaring, hvor tråden hører hjemme??

Link to post
Share on other sites

Nå ble det forvirring her, jeg antok at det nye emnet som kimosabi opprettet, "Hvor har de billigst poteter?" var ment som en humoristisk kommentar til herværende potet-tråd. Og slo dem sammen.

 

Kanskje kimosabi kan komme med en oppklaring, hvor tråden hører hjemme??

 

Gjør seg fint her den. Takkitakk.

 

Har tenkt på bakepoteter men er redd de blir for tunge til at man kan regne med noe særlig treffsikkerhet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...