svenmorten Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 Takk for (enda flere) tips Honduras. Tro meg, byggetråden din er grundig lest, Flere ganger. Og jeg er en av de som synes dekket ditt har blitt veldig pent.(det gjelder forsåvidt hele båten) Smalning av midtfisken var joet fantastisk tips. Har aldri tenkt på det en gang, men det høres jo logisk ut, Krumingen vil jo få "rette" staver til å se ut som en svak vifteform. Bra slike båtbyggetriks ikke dør helt ut. Nå kan jeg også spre det videre . Sitér dette innlegget Bygger Glen-L Squirt Link to post
svenmorten Svart 22.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2014 Jeg elsker å lese bygge- og prosjekttråder med masse bilder. Likevel er jeg skikkelig dårlig til både ta (vet jeg kommer til å angre på det) og legge ut bilder selv. Men her er i alle fall et mobilbilde der første lag av dekket er på plass. Driver nå med "finskjæringen" før det er tid for epoxy og etterhver lag to, møbelfinishen . Dvs et lag med 6 mm teakfiner. Når dette så er på plass må båten snus og skroget gjøres ferdig (ble for utålmodig til å gjøre det helt klart før arbeidet før jeg snudde henne første gang) Sitér dette innlegget Bygger Glen-L Squirt Link to post
svenmorten Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Har ikke blitt bedre med bilder legger jeg merke til... Like fullt har jeg stor tro på sjøsetting i år. MEN, jeg mangler motor. Aller mest foretrukne løsning? En 50-talls mercury med masse krom, men det ser ikke ut til å skje. Derfor vurderer jeg faktisk en helt ny motor. Men blir dette veldig tungt på min Squirt? En ny 15HK som er strupet til 10, og kan trimmes til 20 veier rundt 50 kg. Noen av dere andre Squirt-brukere som har erfaring å dele? Sitér dette innlegget Bygger Glen-L Squirt Link to post
Honduras Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Du tenker på en motor som denne kanskje: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=56226326 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
svenmorten Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2016 Den hadde vært perfekt ja Honduras. Burde vært mer mekkekyndig. :-) Sitér dette innlegget Bygger Glen-L Squirt Link to post
svenmorten Svart 5.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2016 Da er vi i alle fall på vannet. Sitér dette innlegget Bygger Glen-L Squirt Link to post
Hakkannen Svart 5.August.2016 Del på Facebook Svart 5.August.2016 Gratulerer Tar seg godt ut i det rette element! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.