Jump to content

Båtforsikring, hvem er billigst?


sharko

Recommended Posts

Byttet til Atlantica i fjor våres ved båtbytte.

Var uheldig og måtte bruke forsikringen for første gang og i tillegg midt i ferien.

Hadde vært nedpå og ødelagt et sett med duoprop. Kontaktet selskapet, fikk tak i verksted, bestillte slep med redningskøyta, dro kortet på 5000,- i egenandel to dager senere og forsatte ferien.

I tillegg er jeg også automatisk medlem i Sjøassistansen og fikk refundert 3000,- ved bruk av egenandelen min. Så dette kostet meg den nette sum av 2000.-

Nå hadde jeg bevisst valgt lav egenandel. Jeg har en SUN 1025 fra 2005 med kasko og motorhavariforsikring som er forsikret for 1300000,- Betaler ca. 7500,-

Synes prisen absolutt er akseptabel og når det da viser seg at ting fungerer såpass bra ved skade, så har de nok sikret seg en trofast kunde.

Som det nevnes i en tidligere tråd, så må en motorhavariforsikring tegnes føre motor er 7 år gammel, men da kan du ha det til den er 15 år gammel.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...