Bay_liner Svart 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 (redigert) Som et apropos til SAP sin post over - dette er filmen Sir Edmund Hillarys vannjet-båtekspedisjon opp Ganges til Himalaya. Anbefales. Redigert 19.Oktober.2015 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bay_liner Svart 17.November.2015 Link til dette innlegget Svart 17.November.2015 (redigert) Noe kjent? Redigert 17.November.2015 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bay_liner Svart 17.November.2015 Link til dette innlegget Svart 17.November.2015 Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Zitt Svart 19.November.2015 Link til dette innlegget Svart 19.November.2015 Er denne båten kvalifisert for Guinness Rekordbok med den stallen med hester? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.November.2015 Link til dette innlegget Svart 25.November.2015 Noe kjent? gamle broen inn til Kungälv, ved festningen Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bay_liner Svart 25.November.2015 Link til dette innlegget Svart 25.November.2015 (redigert) HaHa den er god men tenkte egentlig på SOS der masten til seilbåten huker seg fast i hevebroen :) Redigert 25.November.2015 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Morten83 Svart 6.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2015 Er ikke bare bare å kjøpe ny båt heller kanskje? Plutselig så er ikke mitt 74 mod westcruiser prosjekt så ille likevel. Men spennende video om erfaringene til en amerikaner som har kjøpt seg en Azimut AZIMUT MARINEMAX An owners new boat experience. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
catano Svart 6.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2015 Grei fil om å bygge båt https://www.youtube.com/watch?v=vulQQ-YydTU Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Kjetil1 Svart 15.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2015 Stilig! Her er tips til flere kvinnelige matroser. Mannlige kapteiner trengs ikke ... https://www.youtube.com/watch?v=JFy4u1kP6cQ Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Morten83 Svart 11.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2016 Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
sap_2000 Svart 11.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2016 godt jeg ikke har slike forhold og innseiling til hjemmehavnen som Depoe bay, Oregon De har litt å stri med noen steder i Australia og NZ også Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tommy_H. Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Første helgeturen i år. Fra uthavn på Lerøy til Glesvær. Etter en lang høst var det godt med litt skikkelig vintervær. Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Kaptein Thomas Svart 3.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2016 En tre minutters dronefilm fra 2015: Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Kenneth82 Svart 3.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2016 Herlig film - og godt klippet !! Hekkan, nå lengter jeg etter våren ... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 5.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2016 Hehe, ja samme her! Godt å ha noe å hvile øynene på når savnet er som størst! Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
sap_2000 Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 En kort snutt av Bonus som ankommer Oscarsborg tidligere i dag. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bonus Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 ... og hvilken musikk SAP har lagt på. En av mine virkelige favoritter . Flott film, SAP Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Flott film Sap. Kan jeg spørre hvilket program du redigerer med? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 ... og hvilken musikk SAP har lagt på. En av mine virkelige favoritter . Flott film, SAP Takk. Flott motiv ;-) Neste gang gjør vi det litt mer ordentlig... Flott film Sap. Kan jeg spørre hvilket program du redigerer med? Bruker iMovie på iPaden. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Espen Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Takker. Har en inspire 1 selv og er fra gammelt vandt med å benytte Pinnacle Studio, synes det er lettfattelig å benytte, men føler resultater blir litt hakkete... Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Bare Hurtigruta går? Rettere sagt, den kom i alle fall.. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Imponerende! Til og med jeg hadde hatt problemer der med snekken min! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Imponerende! Til og med jeg hadde hatt problemer der med snekken min! Du hadde vel aldri havnet i den situasjonen, Zitt. Du hadde bare trommet litt I forveien, så roer vinden seg, etter hva jeg har skjønt.. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Du hadde vel aldri havnet i den situasjonen, Zitt. Du hadde bare trommet litt I forveien, så roer vinden seg, etter hva jeg har skjønt.. Ja, og kan du forstå hvorfor de ikke av og til ringer etter hjelp fra Hurtigruten, istedenfor reise rundt og tøffe seg? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Trikset med varpanker var, som fra seilskute tiden. Elegant. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.