Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer


Gtir_man

Recommended Posts

GoPro Hero 3 Black Edition kamera ja. På timelapse filmen fra Bårdsundet tok jeg et bilde pr sekund, spiller av filmen med 15 bilder pr sekund. Blir veldig bra filmer og bilder med GoPro, redigerer det i Gopro studio etterpå. Litt kjekt å lage timelapse videoer. Blir krystallklart samtidig som man får sett mye uten å ha alt for lange klipp.

Det er wifi på kameraet, så jeg bruker en app på ipad og/elller IPhone. Kan der gjøre alle innstillinger og ser på ipaden hva jeg filmer. Det eneste negative med GoPro er dårlig batteritid.

 

For flere filmer se på https://www.youtube.com/user/Scand29/videos

 

Her er noen bilder tatt med GoPro:

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

bilde

Redigert av Tommy_H. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Vet ikke om noen her er kjent med Drake Roberts?
Han er en IT mogul som har valgt å leve seil livet til havs i stedet for støvete kontor bygg og hus på land. Pr i dag så er de på vei Rundt nord atlanteren og lager episoder av turen.
Mye bra seilfilm her:

<---- LINK! :cheers:
Link to post
Share on other sites

Vet ikke om noen her er kjent med Drake Roberts?

Han er en IT mogul som har valgt å leve seil livet til havs i stedet for støvete kontor bygg og hus på land. Pr i dag så er de på vei Rundt nord atlanteren og lager episoder av turen.

Mye bra seilfilm her: DrakeParagon's The Real Cruising Life <---- LINK! :cheers:

 

Det kan legges til at han antageligvis skal innom Norge denne sesongen.

 

in a couple of months we will push off from Reykavjik and head for the Faroe Islands. We plan to spend 3 months there before sailing on to Norway. We plan to settle Paragon in Lofoten, Norway for the Winter and our biggest plans are to sail to Svalbard in the Spring which is as far north as it is possible to sail on earth. Very close to the north pole.

Redigert av RuneL_ (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Noen foretrekker seks knops fart, andre synes noen-og-tyve er ideelt. Selv foretrekker jeg å tusle i noen få knop´er når solen skinner og det ikke er noe i livet som haster på en fin dag.

Men ville vi bli med ut på en liten sinna hurratur i over 50 knop, bare for å oppleve det….?

Ja, det ville vi. Jeg tok med videokameraet - så se resultatet på MorMajor-bloggen vår.

 

// MorMajor

Link to post
Share on other sites

Tommy. Herlige bilder. Holder på å teste Garmin og Gopro til sommernummeret til Båtens Verden. Det er rett og slett morsomt. Legg gjerne ut mer!

Ja, det er et kjekt leketøy. Har til og med montert det på barnevognen til barnebarnet og lagd timelapse video på tur. :-)

 

Har vel noen flere videoer:

 

Fra en rigg i Barentshavet i vinter:

 

Timelapse video fra båtforeningen i januar:

 

Andre helgen i januar på Bekjarvik:

 

Inn til Bergen i oktober:

 

Inn til Kristiansand:

 

Landing Sikorsky S-92:

 

Forbi Stadt kl 23:00 26.06.2012:

 

På tur fra Bergen til Oslo med Viknes 1080 og Skilsø 39 i mars -12. Ikke GoPro.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...