Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer


Gtir_man

Recommended Posts

Hvordan får man inn forhåndsvisning av video her på BP?

 

Kommentar fra moderator:
Man poster URL'en til videoen og den vil normalt bli vist direkte i innlegget.
Grunnet til at det ikke skjedde var at akkurat den videoen ikke er tillatt å legge inn (embed). Antar det er noe posteren har valgt.
Det kommer en melding: "The link could not be embedded because www.youtube.com does not allow embedding of that video."
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Vet ikke om det er en spekkhugger som har rotet seg inn i småbåthavna over men her er i hvert fall et klipp fra et besøk jeg gjorde til SeaWorld California hvor Spekkhuggerne "slår seg løs". Dette showet ble kansellert noen år senere på grunn av at en av trenerene omkom da han/henne ble holdt for lenge iner vann av en av de (as per softdisk)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Guest Avmønstret#
Framtia skrev On 18.12.2017 at 20.40:

 

 

Det ble veldig fint med "ny fargepalett", lyse farger osv. Litt "over the edge" her og der kanskje, men det er jo smak og behag ;-)

 

Den opphøyde vasken på do derimot, den har jeg ingen tro på. Ser for meg at den er veldig utsatt for å kunne bli revet løs. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...