Draco24styling Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Strøkent blir det ikke. Men mye bedre en orginaltrekket. Nå er det bare å skru inn vegger å dører. Vask å shine å på tur. Det regner jeg med blir første helga etter påske:-) Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Da er båten komplett igjen, innredningen på plass igjen styrbord side Babord side Nye tepper ble det jaggu også Litt olje på teaken gjør susen Da gjenstår kun litt generell vask å shine, og utsett, hadde det ikke vært for at unga vil på fjellet i påska, så hadde den blitt sjøsatt før påske, men tar det første uka etter påske, Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Blei bra dette da :) Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Ja, du har jo sett den tom Ivardraco, så det er litt forandring siden i vinter, Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hehe ja ikke fult så rotete Hehe hva mere planer har du og gjøre med båten da ? Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Max har blitt en skikkelig skipshund, på bildet er han 14 mnd Kommer tilbake med flere bilder etterhvert, har flere planer før utsett Knallflott båt! :) Er dette en dansk svensk gårdshund du har her? Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Ja dansk svensk pksp. Skikkelig godgutt. Ivardraco. Kommer sikkert til å pusse videre til neste vinter. Tenker nytt pantry og muligens omtrekking av puter nede. Har egentlig fotsyke. Men prøver å kurere. Er ikke veldig keen på å ha gjeld på båt:-) Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Vi har samme rase på 1år nå. Blir dekksgutt i sommer ;) Pen båt du har, morro og følge tråden for inspirasjon. Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hehe ja ser den ja hadde det i vinter så blei kurert med 4 for og masse jobb :p Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Pksp. Har du hann eller tispe? Vår dsg blir 2 år i august.vi får møtes en helg på sjøen når du har fått din da. Så kan bikkjene herje litt:-) Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Vår er en hann, veldig yr om dagen Det får vi gjøre, var på treff hos oppdretteren i dag. Han ligger enda som slakt. Mye energi i de små. Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Snakka med en kar på tanum i fjor med samma hund. Roa seg i 4-5 års alderen påstod han . He.he. mye fart i vår også. Men tro du skal lete lenge etter menneskekjær og snill hund Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Han er heldigvis rolig for det meste, men når det først står på Blir godt når han er fullvokst til året. Utrolig menneskekjære, finnes ikke noe vondt i de. Nesten litt for glad i mennesker også. Hvordan oppfører han seg på båttur da? Ille spent på hvordan han her reagerer, han er jo livredd når vaskemaskinen sentrifugerer Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Går veldig bra på båtur. Vært med siden han var 8 uker. Men blir ekstremt gira mår vi nærmer oss land. Vil helst i land før tampene. Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hehe, typisk at de vil først ut. Nå skal jeg ikke kuppe tråden din med hundesnakk. Får heller treffes over en ankerdram i sommer Regner med at båten er på vei ut snart? Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Planen var uka etter påske. Men mulig fjellturen i påska blir avlyst. Så da setter jeg trolig ut en av dagene til neste uke. Er meldt bedre vær mot slutten av uka. Så jeg får gnikka blankt skroget:-) når tar du over båten da pksp? Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Du satser på avlyst fjelltur? Jeg henter min på lørdag 12.04 Så under en uke igjen Gleder meg som en liten unge. Tipper det blir en mini hentetråd her, siden det er så populært Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Se der ja. Blir tur i påska da? Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Blir påsketur da ja. Benytte fridagene til å bli kjent med båten. Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Åssen båt har du kjøpt ? Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Ivardraco: Meg? Scand 26cc Kommer egen hentetråd straks, skal ikke kuppe tråden til Draco24styling her Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hehe ikke sant :p Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Venter på en tråd fra deg også ivardraco? Har du meldt deg på østfoltreffet pksp? Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hehe meg og tråder blir det nok dårlig med :) gjort mye men synes ikke sånn hehe Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Ikke meldt meg på noe treff nei. Tør bare om alle har kasko Ble ikke det treffet fylt opp? Ikke kjenner jeg skjærgården spesielt bra heller. Har som regel bare hatt båt i Glomma tidligere Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn