Jump to content

Prosjekt Draco 2400 styling Make up


Draco24styling

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Da ble jaggu båten sjøsatt Tirsdag 15.4.14 nydelig ettermiddag på Walberg marina i Skjeberg

bilde

 

Etter litt drivstoff bunkring på Høysand fortsatte turen videre til hjemmehavnen på Grimsøy

bilde

 

Gikk rolig halve fjorden ut for å se at alt var i orden med tanke på temperatur, oljetrykk etc. la den i plan og klemte til, fikk over 32 kn, noe jeg aldri har hatt på denne tidligere, i år så er det det benyttet maritim bunnstoff, kontra seajet 033 tidligere,

samt at båten fikk ny propell i midten av fjordårsessongen, grunnet en aldri så liten dreggepisode i Tanum i ferien

 

bilde

 

Følte også at cruisefarta på 3800 o min hadde økt noe. Da gjenstår det å ta seg en tur på hytta i Ed i Sverige for å hente en liten pakke fra Winchmatic, Må skifte radiostyringsreleet til vinsjen. det gamle har irret opp

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Båtpussen er i gang. Skal skifte manifolder og riserere etter 15 års tjeneste.Har løsnet motoren å dratt den fram får å sjekke bukkhornet også. I morgen tenker jeg burkaen ryker å den nyvaskede kalesjen blir satt på.

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Fått satt tilbake motor i dag å montert nye manifolder å risere. Fyra opp og det ser ut som alt er tett. Da gjenstår det å montere inn dørken og seter samt normal shine før båten går på vannet 2 uka i mai.Noe som er en mnd senere en vanlig. Men så lenge pinsa er sikret går det greit?

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...