Jump to content

Prosjekt Draco 2400 styling Make up


Draco24styling

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...

Vi ligger der. Guttungen bruker stikk lugaren. Hadde tidligere 2 stk 90 madrasser liggende på de originale putene. Men ble lei av at de ikke lå rolig. Nå lager jeg dette med 2 120 madrasser som jeg skjærer til jevnt med skroget og med overmadrass på toppen. Regner med at dette blir liggende

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

Hva om du deler den midtre sengebunnen i to, smeller på tre hengsler og to stk gassdempere. Da løfter du den elegant selv med madrassene liggende på.

Montér en plate på ramma til midtre sengebunn som går helt ned til gulvet og helt ut til de orginale benkene. Da får du ett kjempestort rom. Event del dette igjen i tre eller fire rom.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte den i høst. Var hjemme hos meg og lagde malen. Å fikk den levert nå . Han lager ikke på mal. Men passformen virker helt fantastisk.  Har en Alf Hansen kalesje som vi har brukt til nå. Å den kan ikke måle seg med passform.  Anbefaler å kjøpe kalesje lokalt hvis det skulle oppstå noe. Så er det enkelt å få gjort noe med det.

 

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...