TimJ Svart 8.November.2016 Link til dette innlegget Svart 8.November.2016 Er det noe action her?? Link to post
Draco24styling Svart 9.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2016 Har vært en uke i Lofoten å fisket. Så har ikke skjedd noe hos meg. Men i helga tenker jeg lager senge ramma i piggen Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 9.November.2016 Link til dette innlegget Svart 9.November.2016 Spennende:-) Husk bilder av hele prosessen nå??? Link to post
Draco24styling Svart 21.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2017 Da er i alle fall fast seng prosjektet i gang. Ramme lages av 48×48 og 23×48. Blir sengebunn oppe på her og så får jeg ta en tur på Jysk å finne egnet madrass emne Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 27.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Da er 2 av 4 senge bunner ferdig Grunnen til at jeg ikke lager en stor. Er så jeg har tilgang til skottene samt at de blir lettere håndterlig Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 28.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2017 Se der ja, dette blir skikkelig bra:-) Kan jeg få foreslå at du smeller på en plate i forkant av sengen, mellom de orginale benkene. Da får du ett kjempestort stuverom under hele midtdelen av sengen? Link to post
Draco24styling Svart 29.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2017 Skal være senge bunner i midten også. Planen er å lage oppbevaring under senga Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 29.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2017 Knall:-) tenker du å bruke denne senga til deg og fruen eller skal unga bruke den? Link to post
Draco24styling Svart 29.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2017 Vi ligger der. Guttungen bruker stikk lugaren. Hadde tidligere 2 stk 90 madrasser liggende på de originale putene. Men ble lei av at de ikke lå rolig. Nå lager jeg dette med 2 120 madrasser som jeg skjærer til jevnt med skroget og med overmadrass på toppen. Regner med at dette blir liggende Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 29.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2017 Siste sengebunn ferdig tilpasset. Planen videre er å pønske ut en god løsning på oppbevaring under senga Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 29.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2017 Hva om du deler den midtre sengebunnen i to, smeller på tre hengsler og to stk gassdempere. Da løfter du den elegant selv med madrassene liggende på. Montér en plate på ramma til midtre sengebunn som går helt ned til gulvet og helt ut til de orginale benkene. Da får du ett kjempestort rom. Event del dette igjen i tre eller fire rom. Link to post
Draco24styling Svart 13.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Ikke helt godt å se på bilde. Men her blir det 2 skuffer under senga. Ut på lørdag å handle litt listverk å olje så er det så godt som ferdig. Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Se der ja:-) det ble jo kjempe fint! Link to post
Draco24styling Svart 17.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Fast seng prosjektet ferdig. Inn med nye madrasser og få på den nye kalesja å sette ut igjen. Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Kjempefint ble det der???? Link to post
Draco24styling Svart 17.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Fornøyd selv å. Ta en tur på Jysk i morgen. Morsomt å bygge. Bare synd materialer koster? Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Da har jaggu kalesje mannen vært å montert den nye kalesja på Stylingen mens jeg var på jobb. Veldig fornøyd ? Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Dæsken!! Den var fin:-) Hvem brukte du på denne? Litt vanskelig å se fargen, er den blå? Link to post
Draco24styling Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Ja. Er blå. Nikalesj i Fredrikstad har laget denne. Noen modifisert med ekstra bøyle mellom bakre og midtre original . Ikke laget på mal. Men bygd til vår båt. Legger ut fler bilder når jeg får sjøsatt. Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Kult?? Hva måtte du ut med for en slik "custom" sak? Lyst på ny jeg og, men får vente til neste år... begynner å bli dyrt nå??♂️??♂️ Link to post
Draco24styling Svart 27.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 20 båtlapper. Undersøkte også hos alle med mal. Å lå på rundt det samme de Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Såpass ja, da vet jeg hvor jeg skal spørre neste år. brukte han lang tid? Link to post
Draco24styling Svart 27.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Jeg bestilte den i høst. Var hjemme hos meg og lagde malen. Å fikk den levert nå . Han lager ikke på mal. Men passformen virker helt fantastisk. Har en Alf Hansen kalesje som vi har brukt til nå. Å den kan ikke måle seg med passform. Anbefaler å kjøpe kalesje lokalt hvis det skulle oppstå noe. Så er det enkelt å få gjort noe med det. Norske båter er best! Link to post
TimJ Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Knall, da får jeg høre med han når sesongen er over:-) Takk for tips:-) Link to post
Draco24styling Svart 27.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2017 Da var årets sesong på vannet slutt. Får vel finne på noe i vinter og. Vet om et par vinduer som bør byttes å tenker det blir ny dekor. Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn