Superkul Startet 25.April.2012 Del på Facebook Startet 25.April.2012 jeg har en ferskvannkjølt v8 som jeg skal ha på varmtvannstank og en defroster/varmeapparat kan alt kobles i en sløfe og i hvilken rekkefølge det er 2 ubrukte stusser på kjøleren,kan det være ekstrautak for dette formål?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Komodo Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Legg dem i parallell. Da kan du stenge defrosteren dersom du ønsker varmt vann raskere. Når jeg innstallerte defroster for et par år siden la jeg den i serie med vv-berederen, det angrer jeg på. Tror jeg skal koble det om hvis jeg får tid (gidder...). Etter at jeg satt inn defrosteren får jeg kun 70 grader på motoren i vår sedvanlige rolige marsjfart, før fikk vi 80. Det resulterer i at vi fort har lunkent vann på tanken Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Superkul Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 da skal det værtfall kran på defrosteren så den kan kobles helt ut regner med det er best med kortest mulig strekk på slanger også?? men hvor kobler man uansett inn / ut varmtvannet på motoren?? kanskje det hjelper med et bilde av veksleren?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 26.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2012 her er et par bilder av veksleren , funner ikke noe på nettet om den heller hadde vårt greit og vite hvordan den fungerer og hva som er hva + evnt bytting av zinkanode i den Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 26.April.2012 Del på Facebook Svart 26.April.2012 Det er et uttak på insuget ved termostathuset vann til breder. Og et uttak på vannpumpa som er fra breder. Stephen.T Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
nimba Svart 26.April.2012 Del på Facebook Svart 26.April.2012 Hei Her er linken til produsenten ! Der står det at både varmeapparat og v.v tank kan tilkobles.... Heaters such as galley water heaters and cabin heaters are easily connected to the system by utilizing the cooling system bypass connection. Complete instructions included in kit. Kit Instructions Lykke til Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Superkul Svart 26.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2012 tusen takk for 2 gode råd og tips/link da blir det innsug og vammpumpa regner med vannpumpe er ut og innsug inn Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 26.April.2012 Del på Facebook Svart 26.April.2012 (redigert) tusen takk for 2 gode råd og tips/link da blir det innsug og vammpumpa regner med vannpumpe er ut og innsug inn Det er fra innsug ut til breder. Fra breder inn til vanpumpe Men har du den bypass under termostathuset så ta vann til brederen der men ta returen inn på vannpumpa. Her! Stephen.T Redigert 26.April.2012 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 26.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2012 det var rett før jeg stjal fargevalget ditt på motoren din hehe dritkul farge men det ble volvo rød Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 det står at den har zink beskyttelse men ikke hvor , eller er det bare jeg som ikke fant det??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 13.Mai.2012 Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 (redigert) Takker for det, har farge koden hvis du vil bytte farge på motoren din. Er det en plugg i neders på veksleren så finder du den der Ikke kjøp den zinken oss volvo.Prisen dems tilsier at det er gull ikke zink Redigert 13.Mai.2012 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 det var veldig fristende men nå er den ferdig rød , er kanskje greiest ved evnt salg senere hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.