Worry II Svart 23.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2012 Jeg kunne godt tenkt meg noen julebilder fra dere som feirer julen i båt. Hadde satt stor pris på det ! Link to post
mateco Svart 24.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2012 (redigert) Foreslår heller at bilder som viser Julestemning legges der slike hører hjemme !! F.eks. i den ny-startede tråden "God Jul !" https://baatplassen.no/i/topic/97002-god-jul/ Bjørn Redigert 24.Desember.2012 av mateco (see edit history) Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Asbjørn2 Svart 24.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2012 Stavanger i Mai, akkurat kommet hjem med "ny" båt fra Bergen. Link to post
Jens_P Svart 24.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2012 Havblikk på Breiangen: Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
-Luna- Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 Hardangerfjorden på vei mot Mikkelparken Kinsarvik Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Hulda Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 (redigert) Väderö 10. oktober. Nærmere vinteren kom jeg ikke i år. Så får man avgjøre om dette er et stemningsbilde som representerer sol og sommer. På mine kanter har denne sommeren vært preget av motvind og lave temperaturer. Men inni er båten varm og tørr. Redigert 25.Desember.2012 av Hulda (see edit history) Link to post
-Luna- Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 Kveldsstemning i Kollevåg Bergen sentrum Noen dager senere. Bruce i by'n Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
chrisrik Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 denne tråden må bestå...! 30 knop i retur fra Håholmen, retur via Midsund. Brattvåg til babord. Med kurs mot Lepsøysundet. Skipper og skute ved Ona fyr, etter et besøk på Finnøy Havstuer ble Ona avlagt en kort visitt. Annen båt, Yanmarin 6110 i fint driv (25 knop). Her i nordgående retning i Solbergfjorden. Nærmeste odden like ved Vinje på Dyrøya. Bakerst er Andørja, norges mest fjellrike øy Dette er motsatt retning, Berg skimtes til høyre. Senja i baugen med Stonglandseidet / Tranøybotn. Aldri opplevd Solbergfjorden så flat... Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
kodalse Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 En av mine favoritter fra sist sommer. Inn mot Beitstadfjorden retning follafoss, Innløpet til Verran mot babord Link to post
Proxor Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Nimbus, trodde ikke det var så folksomt med båter i Bergen om sommeren, ser ikke ut som det hadde blitt lett og få plass der isåfall.Va viss han innst i hjørne finner ut at han vil reise heim?:p blir ikke så lett og komme seg ut da hehe. Link to post
Banarne Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 (redigert) Bilder fra Pinsehelga i Østfold Tatt på/ved Lyngholmen. Redigert 31.Desember.2012 av Banarne (see edit history) Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
-Luna- Svart 2.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2013 Nimbus, trodde ikke det var så folksomt med båter i Bergen om sommeren, ser ikke ut som det hadde blitt lett og få plass der isåfall.Va viss han innst i hjørne finner ut at han vil reise heim?:p blir ikke så lett og komme seg ut da hehe. Kurt-Inge, Litt spesielt når Bruce har kosert i by,n. Da er det mange som bruker båten sin som base. På det meste så jeg 8 båter longside. Og ja......tror du sliter hvis du vil ut ;-) Vi kommer tilbake i sommer. Da er det Bon Jovi konsert på Koengen! Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Xlnt Svart 2.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2013 Venter på neste sesong -Xlnt http://youtu.be/JbZYVnm6fGI 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
-Luna- Svart 2.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2013 Fint å sitte å drømme seg bort mens man venter på varmere vær! Skorpa utenfor Bergen Røksundkanalen på Bømlo. Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Proxor Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Div bilder fra gamle båten i sommer + kajakk. Link to post
bert Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Flotte bilder , bare å komme med fler Link to post
Banarne Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Ikke den blankeste båten,eller den stødigste fotografen, men du verden for en tur vi hadde den helga Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
ezach Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 En helt grei morgen ved Gjeitøya, Onsøy. Her er det litt mer plass til hver sommerturist. Sundet nord for Tjøtta, Helgeland. En flott sku(t)e mellom Offersøy og Rosøya. Christian Radich med kurs for Træna og festival!? Link to post
Proxor Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 det ble eit lite bilde pettersand:p kunne godt tenkt meg og sett profil avataren din av seilbåten i stor størelse og=) det såg ganske flott ut med dem solnedgang fargene=) Link to post
Janniz Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 pettersand: jeg har stjært det bildet som du la ut ovenfor her......har i lengre tid prøvd å finne ett o.k bilde til avataren..... Hvis dette ikke er o.k så fjerner jeg den umiddelbart .... Bedre å få tilgivelse enn tillatelse....... ;-) Medvennligseilerhilsen Janniz. Link to post
Astor Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Snart leggetid. Fortsatt varmt i luften. Sitter der og har fortsatt noe godt i glasset. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Proxor Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 hvor er det der da Astor, det såg fredfult og flott ut. Link to post
RSL Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Ser ut som Sandspollen. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
avmønstret5 Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 pettersand: jeg har stjært det bildet som du la ut ovenfor her......har i lengre tid prøvd å finne ett o.k bilde til avataren.....Hvis dette ikke er o.k så fjerner jeg den umiddelbart .... Bedre å få tilgivelse enn tillatelse....... ;-) Medvennligseilerhilsen Janniz. Vel bekomme. Bilde har en historie også. Det er tatt fra min båt på vei ut fra Preveza i Hellas. Vi går utover i en renne merket med bøyer til vi kommer på dypt vann. Problemet mitt er å få opp bilder her i det hele tatt, finner ingen logisk fremgangsmåte....tar mot råd Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn