lita Svart 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Takker for nok et fint treff, det har vært en koselig helg . All ære til de som står bak. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Det var nok Trudelutt du så Jan. Trudelutt og undertegnede er fortsatt igjen på Sand. Er rent vemodig at helgen er over. Figaro er også her ennå... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Tjorven III Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Hei Takk for hyggelig helg. Kjempeinnsats av dere som arrangerer dette ! Synd været ikke var på alles side lørdag kveld, men det kan jo ingen kontrollere. Fortsatt god sommer ! Tjorven III Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 18.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Jaggu fikk vi en reportasje i Fredrikstad blad også. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 18.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Send gjerne inn treffbilder så legger vi det ut på hjemmesiden vår... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lars H. Svart 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Mens noen gjorde seg klar til dansen på lørdag fant jeg dette motivet, litt kald og ensom? Og på torsdag tok jeg disse bildene av noen som tydeligvis hadde vært og handlet hos "søta bror". Men dette var altså ikke BP-deltakere! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Polarn Svart 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 hahaha, det var ikke reint lite heller da. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Lars H. Svart 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Det far bare akkurat så vidt føreren av bilen fikk plass selv. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Polarn Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Ser ut som midtsommers aften er reddet i hvert fall Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Benji Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 (redigert) Her kan man se hvordan det skal gjøres. Framdekket på "treffgenaral" Ole Petter sin båt. Allt tauverk henger flott på plass. Nb det som ligger på dekket, er trolig det som hans bedre halvdel bruker når de er ute alene - hun knyter han fast i det så han ikke stikker for langt unna, hørte noe om at han hadde fått fri tøyler denne helgen. Far og "sønn" Syntes bilde av dere var så fint Lars at jeg tok sjansen på å legge det ut. Ser ut som om Maxs nyter å sitte på fanget. Takker for oss for denne gangen. Vi kommer gjerne tilbake igjen. Er det noen som har ønske/r tips til hva de vil vi skal snakke om/gjøre, så tar vi gjerne imot det. Ole Tjøme radio Redigert 22.Juni.2013 av Benji (see edit history) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Her kan man se hvordan det skal gjøres. Framdekket på "treffgenaral" Ole Petter sin båt. Allt tauverk henger flott på plass. Nb det som ligger på dekket, er trolig det som hans bedre halvdel bruker når de er ute alene - hun knyter han fast i det så han ikke stikker for langt unna, hørte noe om at han hadde fått fri tøyler denne helgen. Rederinnen pleier ikke å sette meg i løpestreng gitt, jeg bare gnager over tauet se. Det er nok tauet som "Fars Flyer" brukte under fredagens lille redningsaksjon. Nå henger det pent og pyntelig sammen med de andre. Løse tau på dekk er en farlig felle som bør unngås... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Benji Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Rederinnen pleier ikke å sette meg i løpestreng gitt, jeg bare gnager over tauet se. Det er nok tauet som "Fars Flyer" brukte under fredagens lille redningsaksjon. Nå henger det pent og pyntelig sammen med de andre. Løse tau på dekk er en farlig felle som bør unngås... Ja se det ja, glemte det at Fars Flyer var ute å reddet han som sjekket ut en av grunnene i Hvalerskjærgården. Arnes skjær tror jeg det står i kartet - uten å på den måten nevne hvem jeg tenker å¨. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Den er avmerket på navionics HD iallefall... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Polarn Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Lovart låring Svart 23.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 Jeg foreslo faktisk å dele ut utmerkelsen: "Årets ørefik!!* Hehehe Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pettern1972 Svart 23.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 Vinner jeg den? Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.